vineri, 16 iunie 2017

Personal style evolution


Timpul trece inevitabil, fără ca noi să avem măcar un cuvânt de spus, dar este esențial faptul că o dată cu fluxul său neîntrerupt, acesta își pune amprenta asupra noastră, modelându-ne, finisând asperitățile și marginile ascuțite ale personalității noastre, temperând trăsăturile de caracter prea vulcanice, sau, dimpotrivă sporind intensitatea acestora. Dar tu, la fel ca și mine, ai puterea de a alege ceea ce vrei să devii, profitând astfel de cursul acestui râu pentru a te propulsa în călătoria către cea mai bună versiune a ta. Astăzi voi aborda un subiect nedezbătut până acum, anume cel al evoluției stilului personal. De la copil, la adolescentă, la tânără, ioanaesuper a trecut prin multe schimbări, a înfruntat multe conflicte lăuntrice și deși încă inconstantă, stilul care face subiectul principal al acestui blog începe să se cristalizeze în jurul unui nucleu. 
Chiar și eu sunt curioasă să mă analizez!
Am încercat să aleg fotografii cu posturi asemănătoare, ca să putem discuta pe lângă evoluția vestimentară și pe aceea a atitudinii în fața camerei, a posturii corporale și a limbajului non verbal.


↞ Poza din stânga datează de exact acum doi ani și mă reprezintă pe mine cea de atunci - adolescentă, încă păstrând zâmbetul inocent de copil, dezinvoltă și poate prea naturală, prea deschisă în fața camerei. Ținuta este o încercare boho pe care astăzi nu aș mai purta-o în acea formulă, ci aș încheia nasturii cămășii până puțin peste jumătate, lăsând-o să alunece lejer pe umeri și aș ascunde colțul stâng al cămășii sub brâul pantalonilor. Aș renunța la acei pantofi deloc inspirați, înlocuindu-i cu o pereche de ghete sau botine, aș purta geanta în mână și aș accesoriza totul cu o pereche de cercei cu franjuri sau pene pentru a păstra aerul boem al ținutei. Cu siguranță nu aș mai purta astăzi o ținută cu atât de multă piele la vedere.

↠ În partea dreaptă putem observa clar dierența de atitudine. Eu văd o femeie sigură pe ea, asumată, poate puțin arogantă, dar mult mai temperată decât cea din fotografia anterioară. Deși port o rochie scurtă și mulată, am temperat acest aspect prin asortarea ei cu cizmele negre lungi, cu talpă joasă și coat-ul cu croială dreaptă, masculină. Am acordat mai multă importanță paletei cromatice și accesoriilor, adăugând geanta cu print floral și cerceii rotunzi supradimensionați și am ales un hairstyle nonconformist, potrivit cu buzele colorate ombre, pentru a contrasta cu ținuta destul de cuminte, atât din punct de vedere cromatic, cât și al stylingului.



↞ Acum mai bine de 3 ani priveam timidă și ușor speriată spre cameră, aflându-mă într-un echilibru instabil în acea pereche de botine deloc comode pe care le alesesem doar pentru că arătau bine, cu toți mușchii picioarelor încordați și ascunzând acest fapt după umerii aplecați șpre partea din față. Îmi amintesc că la acest shooting eram mai multe persoane decât de obicei și asta mă făcea să mă simt încordată și îmi doream să se termine cât mai repede, cu toate că toți cei de față mă susțineau.

↠ În dreapta sunt la un eveniment monden, purtând sigură pe mine o pereche de pantofi cu toc prin iarba umedă și pământul afânat din grădina botanică, într-o ținută sexy, dar elegantă, pe care cu ceva timp în urmă nu aș fi îndrăznit măcar să o gândesc, din cauza complexului sânilor mici, pe care după cum se vede l-am depășit, dar și a faptului că orice altă croială a pantalonilor, în afară de cea slim, mi se părea că acestea sunt specifice vârstelor mai înaintate. Este evident că am savurat acel pahar de vin rose bucurându-mă de fiecare click al aparatului de fotografiat, de fiecare privire ațintită asupra mea, de fiecare cuvânt schimbat cu cei din jur. 

9 comentarii :

  1. Chiar că am fost în același gând când am scris articolele pentru azi. Ești prima persoană care scrie un articol analizând posturile pe care le avea în trecut cu cele din prezent. E o idee foarte bună și voi alege să fac și eu asta.
    Felicitări pentru evoluție și pentru degajarea din pozele actuale. Se vede diferența, se vede schimbarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, draga mea! Abia aștet să văd și interpretarea ta, ar fi foarte mișto să facem un tag din chestia asta, ce zici? :D

      Ștergere
  2. Interesanta ideea ta! Se vede clar evolutia dar sa stie ca mie imi place de Ioana din prima poza, stanga. E asa de dulcica <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! :*
      Da, este o poză reușită, și mie îmi place, dar parcă cele noi sunt mai profi :D

      Ștergere
  3. Frumoase poze, frumoasa evolutie. Ma simt cumva apropiata de tine deoarece blogul meu era ralucaok, seamana cu ioanaesuper. Am trecut peste faza asta si acum sunt pe domeniu, actiune spre care cred ca evoluezi si tu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! :*
      Chiar în seara asta am discutat cu cei care se vor ocupa de mutarea mea pe domeniu, dar o să rămân ioanaesuper, doar că o să fiu .com :)) Știu că poate e un nume puțin imatur, dar mi se pare fun și catchy, așa că am ales să îl păstrez :D

      Ștergere
  4. O idee foarte interesanta. Poate voi face si eu o analiza de acest gen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că te ajută mult să vezi cum și cât ai evoluat, pe mine chiar m-a surprins rezultatul!

      Ștergere
  5. Si mie imi place sa tin evidente de genul pe blog. La urma urmei, parca este un jurnal online, in care radem sau ne ingrozim de ceea ce am postat in trecut :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!