joi, 20 aprilie 2017

Singurul lucru pe care il cumperi si te face mai bogat

Dupa 2 zile petrecute pe drumuri prin tara, am ajuns intr-un final acasa, e liniste, iar gandurile mele se limpezesc usor asemenea unui iaz pe care vantul nu il mai tulbura. Ma bucur de ultimele momente de pauza inainte de a ma reintegra in agitatia Bucurestiului si in ritmul alert al vietii urbane, pe care o iubesc atat de mult, si ma gandesc cat de benefic a fost ca pentru prima data intr-o perioada lunga de timp sa ma desprind de rutina si sa fac ceva neprevazut, sa duc pana la capat o idee spontana, nebuneasca. Atunci cand mintea se simte obosita si sufletul sufocat, nimic din cele zilnice nu te mai poate ajuta iar cea mai apropiata solutie, dar si cea mai sigura este sa evadezi, o calatorie fiind singurul lucru pe care il poti cumpara, dar care te face mai bogat.



Am fugit cu Alina doar doua zile din peisajul obisnuit, poate nici macar atat. Am plecat sambata seara, iar duminica dupa-amiaza deja ne indreptam spre Bucuresti, dar chiar si asa, in cele cateva ore petrecute la malul marii am cunoscut oameni atat de frumosi, cu povesti de viata impresionante, la care nu te-ai fi asteptat, care au reusit sa depaseasca momente cumplite si au demonstrat cat de mult iti influenteaza alegerile viata, care au crezut in sansa lor si au riscat tot pentru un vis, devenit astazi realitate. Ne-am incarcat bateriile cu soare, cu liniste si m-am intors acasa mai motivata ca oricand sa cred in mine si in visul meu, sa complotez cu universul astfel incat sa realizez tot ceea ce mi-am propus si se pare ca planetele s-au aliniat si mi-au oferit o sansa, de care voi profita la maxim.
 De astazi Ioana chiar e super!
Tu ai trait un astfel de moment revelatoriu? Abia astept sa citesc povestea ta in comentarii! 




23 de comentarii :

  1. Am trait mai multe, dar aparent nu le-am pus in practica. Ma mir si eu, ca ma stiu perseverenta din fire ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cateodata se mai intampla pur si simplu sa luam o pauza de la tot, dar asta nu inseamna ca nu esti perseverenta. O sa vina momentul sa si aplici teoria :D

      Ștergere
  2. Da foarte tare la mare la Constanta, dar si aici in Bucuresti e frumos chiar daca e algomeratie. Dar o iesire la mare pentru a te detensiona e oricand binevenita.
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  3. Am călătorit si eu vreo 3 zile prin tara si, stii de ce nu regret? Nu am castigat nimic din călătoria asta, dar o întâmplare m-o inspirat sa scriu un articol si pentru asta s-o meritat oboseala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai cum sa calatoresti si sa iti para rau, asta e clar! Ma bucur a ai reusit sa iti gasesti inspiratia :D :*

      Ștergere
  4. Ce poze frumoase !
    Prinde bine cate o escapada de cateva zile sa ne mai limpezim mintile de stresul cotidian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :* Îmi pare rău că nu am avut și aparatul la mine, aveam poze și mai frumoase!
      Da, mie chiar mi-a prins foart bine :D

      Ștergere
  5. Mie imi place sa fiu zen, asa ca mereu incerc sa ma bucur de orice iesire.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de frumos si tare...chiar vreau sa dau si eu o fuga pana la mare :) superbbbb :) chiar este nevoie de o deconectare de genul asta din cand in cand <3 So niceee! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. să știi că pe bune îți face spuer mult bine o escapadă de-asta, chiar dacă te întorci terminat de oboseală :D

      Ștergere
  7. Multe călătorii au scopul de a ne schimba starea. Acum doi ani fugeam în fiecare lună 2-3 zile pentru a mă detensiona și pentru a îmi încărca bateriile. Acum e cam greu cu fugitul lunar, dar de două ori pe an tot plec departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În ultima vreme am tot fugit așa, pentru câteva zile, acum am forțe proaspete pentru proiectele pe care le-am început :D
      Mă bucur că îți găsești timp și pentru tine, de multe ori uităm să facem asta și ne lăsăm acaparați de griji :*

      Ștergere
  8. Profita cat de mult poti de starea pe care o ai si de aceste sentimente frumoase! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. True dat, iubesc calatoriile si cu fiecare ma simt mai bogata emotional si la nivel de cunostinte. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, de foarte multe ori calatoriile ne schimba. Astfel de escapade imi plac, chiar acum vreo doi ani am mers la mare pentru doua zile si chiar mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu evadez destul de des :D Nu mereu doar pentru relaxare, dar chiar și atunci când am treabă încerc să mă bucur e fiecare călătorie :D

      Ștergere
  11. Acum trei ani am decis ca peste 2 zile să plec cu niște prieteni la mare pentru 3 zile. Deși a fost extrem de obositor tot drumul, noțile nedormite, a fost super, distractiv și am simțit că m-am deconectat de la tot.
    Anul trecut am decis să plecăm peste o zi la Hațeg. A fost o decizie luată pe moment, dar ne-a ajutat mult să ne reîncărcăm bateriile.
    Cred că astfel de escapade sunt cele mai frumoase și deși nu durează mult, reușesc să îți dea un plus de energie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa cred și eu, parcă sunt o gură de aer proaspăt pentru minte și suflet :D
      Viața mea e de așa natură că plec destul de des, nu neapărat ca să mă deconectez, dar mă bucur chiar și de acelea :D

      Ștergere
  12. Mi-a placut ca ai ales pozele cu marea pentru articolul acesta. Si eu simt nevoia cateodata sa plac undeva, neplanuit cu doua trei luni inainte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă liniștește marea și cred că e cea mai frumoasă priveliște :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!