sâmbătă, 29 aprilie 2017

Cum a fost la Spring Fashion Gala?


De cum am pășit marți seara în Grădina Botanică, am știut că ceea ce se va întâmpla acolo va fi o poveste de care îmi voi aminti mult timp și despre care voi vorbi cu drag ori de câte ori voi avea ocazia. Un spațiu de poveste, grădina italiană, ascundea in inima sa scena montată în aer liber pe care designerii români de succes, sau debutanți aveau să își prezinte creațiile și să încânte privirile zecilor de spectatori cu simțul și dragostea pentru modă în sânge. 
Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost vibeul atât de relaxat și de fresh pe care îl emitea întregul eveniment , de la locul în care a fost organizat, până la oamenii veseli și deschiși, iar în prezentările de modă au fost deosebite, pentru că fiecare designer a transpus tendințele actuale prin filtrul propriei viziuni artistice, după cum puteți vedea în pozele de mai jos.
 Deși mersul prin iarbă pe tocuri nu este tocmai un sport foarte ușor, cu ajutorul unui pahar cu vin rose de calitate de la Vinarte am reușit să fac față provocării și să mă bucur de spectacol, iar în afară de acest mic dezavantaj am numai cuvinte de laudă pentru Manifesto Events & PR, pentru dăruirea de care au dat dovadă în organizarea acestui eveniment, dăruire pe care am putut să o observ până în cele mai mici detalii, de la mersul exact al evenimentului, fără momente statice, fără aglomerație pe locuri și până la standurile partenerilor și reprezentanții foarte zâmbitori și amabili ai acestora, ceea ce denotă faptul că tot ceea ce s-a realizat marți noapte, a fost creeat din suflet.
Eu am purtat o pereche de pantaloni făcuți pe comandă la domnul Octavian *vă pot pune în legătură cu el în caz că vă doriți o piesă specială, custom-made* pe care i-am regăsit și în trei dintre prezentările de la Spring Fashion Gala, un body de catifea beige-auriu și o pereche de stiletto asortați, alături de plicul Shot Gun de la Jadu care a cucerit pe toată lumea cu design-ul lui special. 
Trebuie să îi mulțumesc și lui Adrian pentru fotografiile din articolul de azi. Puteți vedea mai multe momente imortalizate de el la Spring Fashion Gala AICI.
















5 comentarii :

  1. Foarte interesant!
    Nu am stiut ca exista si la noi, dar ma bucur sa descopar la tine pe blog descrierea unor evenimente de acest gen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că sunt multe evenimente de acest gen și la noi, majoritatea sunt în București!
      Mă bucur că ți-a plăcut articolul :*

      Ștergere
  2. frumos evenimentul, imi place sa socializez si sa ma intalnesc cu fetele si mie! si tinuta, excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! :*
      Chiar sunt foarte mișto astfel de evenimente prin prisma faptului că îți descid multe oportunități de a socializa cu oamenii care fac ceea ce iubesc cel mai mult!

      Ștergere
  3. Un eveniment interesant la care mi-ar fi placut sa particip. Tu ai fost foarte frumoase si ai avut o tinuta superba

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!