vineri, 3 martie 2017

Surpriza de skincare: gama NovAge



Sunt norocoasa sa nu fi avut niciodata un ten cu probleme, nu m-am confruntat cu acnee, cuperoza, ten prea gras sau prea uscat, dar cu toate acestea, stilul meu de viata haotic cu un program de somn dezordonat si usor deficitar incepuse sa isi faca simtita prezenta in special in aspectul pielii, asa ca atunci cand Monica m-a invitat intr-o dimineata sa testam niste o noua gama de produse de skincare am acceptat bucuroasa, cu toate ca de-abia ma trezisem si tot ce-mi propusesem in ziua respectiva era sa lenevesc toata ziua in pijamale. 





Cand eram mai mica foloseam des produse de la Oriflame, si m-am bucurat ca am reusit sa reiau astfel legatura cu ele, dar am fost cu adevarat surprinsa de noua gama NovAge, adaptata nevoilor tenului in functie de diferitele categorii de varsta



Eu am ales gama albastra, cea care are grija de un ten tanar si am inceput procesul prin curatarea pielii cu laptele demachiant si indepartarea machiajului ochilor cu un demachiant special conceput pentru ochi si buze, fara ulei, astfel incat sa nu afecteze extensiile de gene, dupa care am aplicat o crema hidratanta si un ser pentru zona ochilor care mi-au lasat pielea incredibil de fina. 
Sedinta aceasta de testare m-a convins sa imi comand si eu acest set si sa ma implic putin in activitatea Oriflame, dar despre asta vom povesti intr-un alt articol. 😍

Voi ati auzit de aceasta gama? Ati si testat-o? 

24 de comentarii :

  1. Nu am auzit de gama asta si nici nu am testat-o, dar poate voi avea sansa/ocazia.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte mișto! Voi organiza eu o ședință de testare curând, dacă ești din București, poate ne vedem și le testăm împreună :D
      Pupici :*

      Ștergere
  2. Nu am auzit de gama asta...si ce-i drept nu am mai incercat produse Oriflame de mult timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu, sincer, dar am rămas plăcut surprinsă :D

      Ștergere
  3. Arata tare bine gama aceasta, sunt curioasa in schimb daca si functioneaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miemi-a plăcut mult de tot, am rămas surprinsă de efectul imediat :D

      Ștergere
  4. inca nu, dar suna bine :) sa le folosesti cu placere, asteptam impresii

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa arunc si eu o privire in catalog, poate comand ceva din gama asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-o recomand cu tot dragul, este foarte eficientă :*

      Ștergere
  6. Nu știam de noua gamă de la Oriflame, dar ești o norocoasă pentru că ai oportunitatea de a testa produsele. Așteptăm un review mai detaliat despre ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Promit că revin după ceîmi fac o părere cât mai clară :D

      Ștergere
  7. Arata foarte bine noua gama. Nu stiam de noutatile lansate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am auzit de această gamă, dar nu am testat-o. Să revii cu mai multe detalii. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce norocoasa esti ca n-ai avut probleme cu tenul! <3 Cat despre gama aleasa de tine, cred ca este noua pentru ca n-am auzit de ea. Asteptam mai multe detalii despre cum se comporta in timp si ce rezultate ai obtinut ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar sunt norocoasă în priviința asta :D E destul de nouă, a apărut în una dintre cele mai recente campanii de la Oriflame, o sărevin cu impresii imediat după ce îmi fac o părere clară :*

      Ștergere
  10. Eu nu prea sunt familiarizata cu Oriflame, dar imi place cum arata produsele astea! Esti o norocoasa sa nu ai probleme cu tenul!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici nu pare a fi un brand Oriflame! :D
    Arata bine gama! Esti norocoasa ca ai tenul fain si nu ai probleme! Dar trebuie sa ai grija de el in continuare! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, tocmai de aceea caut produse deskin care calitative și care să mi se potrivească. Oriflame a evoluat mult în ultima vreme, de la calitateaproduselor și până la modul de prezentare :D

      Ștergere
  12. Am pierdut de tot contactul cu noutatile Oriflame desi la un moment dat am fost distribuitor. Imi plac produsele care se adreseaza mai multor categorii de varsta pentru ca asa stii cu usurinta ce sa alegi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu eram distribuitor mai de mult și exact la fel am pățit, la un moment datam pierdut contactul cu ei, dar mă bucur căam descoperitaceastă nouă gamă! :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!