duminică, 5 februarie 2017

Meriti!


Fa ceva dragut pentru tine, o meriti!

Trebuie sa iti fac o marturisire. Inca de anul trecut, din cauza presiunii examenelor ce se apropiau in vara, am renuntat la multe elemente ale rutinei mele de beauty, iar dupa ce intr-un final m-am eliberat de acel stres, ma dezobisnuisem de a ma aranja, de a avea grija de mine si m-am complacut in aceasta situatie pana de curand, cand am realizat ca felul in care ma purtam fata de mine nu ma mai reprezenta. Obisnuiam sa fiu o lady, sa ma aranjez, sa ma machiez si sa ma imbrac elegant mai mereu, iar acum iata-ma plecand la o intalnire cu prietenele mele imbracata cu o pereche de pantaloni de trening, nemachiata si cu parul strans intr-o coada de cal, in conditiile in care citatul de mai jos, al lui Karl Lagerfeld era the line of my life:


In prima instanta am amanat momentul revenirii din aceasta situatie deloc placuta pana dupa sesiune, dar apoi mi-am dat seama ca nu am de ce sa aman, si ca pot incepe chiar de acum, asa ca intr-o dimineata m-am trezit la 9, am facut o cafea tare care sa ma tina in priza intreaga zi, dupa care am inceput cele 15 minute de `sport`, am facut un  dus si am iesit pe usa cu gandul ca de astazi sunt din nou eu, de astazi ma regasesc.



Planuiam de ceva vreme sa merg la solar, pentru ca desi admir femeile pale si mi se pare ca au ceva special, pe mine nu ma prinde deloc pielea deschisa la culoare, si ador nuanta aramie de care ma pot bucura doar vara. Am calatorit putin online, studiind saloanele de prin Bucuresti, in incercarea de al il gasi pe cel cu aparatele cele mai performante, angajatele cele mai dragute si aflat la cea mai mica distanta de mine, am descoperit Solar VIP Studio Vitan si mi-a placut atat de mult incat, in loc sa platesc doar acea sedinta, mi-am facut un abonament.

Apoi, a doua zi am plecat catre casa, pentru ca inca nu am gasit o tehniciana atat de priceputa si atat de rabdatoare cu unghiile mele dificile si cu mofturile mele cum este Cornelia si de aceea prefer sa strabat 150 de km o data pe luna, dar sa am manichiura pe care mi-o doresc, decat sa imi tot incerc norocul cu saloane din Bucuresti si sa raman fara unghii in mai putin de o saptamana *been there, done that*

Saptamana viitoare voi merge si sa imi reaplic extensiile de gene, pentru ca de cele vechi nu am avut grija deloc, voi face in continuare cele cateva minute de sport si imi voi aplica intr-un final si plasturii de albire care stau de cateva luni pe noptiera, in speranta ca ii voi folosi. 
Ah si apropo, am programat si sedintele foto de saptamana asta!



8 comentarii :

  1. Cred ca fiecare femeie e o lady in felul ei, in functie de ceea ce o reprezinta. Eu mizez mai mult pe ingrijire decat pe machiaj. Si in general prefer un machiaj mai light, fara gene false si alte artificii.
    Iar de solar nici nu vreau sa aud :D. E foarte toxic pentru piele. Sunt sigura ca si tie iti sta bine cu pielea pe care o ai, doar ca nu ti-ai dat inca seama de asta. Sfatul meu e sa ai mai multa grija de pielea ta si sa nu o agresezi cu solarul. Invata sa te iubesti asa cum esti :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot despre un aspect ingrijit vorbesc si eu, la modul general, nu neaparat despre machiaj, dar sunt adepta micilor trucuri gen extensii de gene, pentru ca imi ocupa mult mai putin timp dimineata sa ma aranjez si imi place cum arata 😍
      Imi place de mine, doar ca imi place si mai mult atunci cand sunt bronzata 😂

      Ștergere
  2. Sa stii ca toate trecem printr-o perioada din asta :). Cred ca si eu o traversez chiar acum. Articolul tau m-a motivat, sa stii! Ar trebui sa revin la obiceiurile mele mai bune, de cand eram mult mai atenta la vestimentatie,make-up, sport... Ar trebui sa ne "reinventam" mereu. M-ai inspirat, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reusit 😍
      Eu ma bucur mult ca am reusit sa ies din starea aia si sa ma oxup mai mult de mine!
      Pupici 😘

      Ștergere
  3. Toate avem perioade in care simtim nevoia sa lenevim, sa luam o pauza de la lucrurile care ne definesc. Stilul sport nu e stilul meu, doar in cazul in care merg in parc cu fiul meu, imi place stilul casual. Foarte simpatice unghiutele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar pauza mea se tot prelungea si deja devenise nesanatoasa, pentru ca nu ma mai ingrijeam deloc.
      Multumesc 😘😘😘

      Ștergere
  4. eu zic ca da, exista perioade, dar niciodata nu trebuie sa uitam ca suntem femei. trebuie sa fim aranjate, nu ca la bal,evident, dar ingrijite.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!