luni, 12 decembrie 2016

Blogmas #2: Christmas Playlist



Nu sunt o persoană foarte sentimentală, dar în aceată perioadă a anului mă transform și devin cea mai drăgăstoasă ființă. Împodobesc casa, intru mai des în bucătărie ca să fac prăjiturele, pun o grămadă de lumânărele parfumate cu arome festive prin casă, iar pe fundal mereu vei auzi colinde sau reinterpretări ale lor.  Mai jos am făcut o selecție de câteva piese pe care eu le voi asculta Crăciunul acesta! Sper să îți placă și aștept și sugestiile tale în comentarii!








28 de comentarii :

  1. Crăciunul înseamnă înainte de toate Nașterea Domnului, uneori uităm de acest lucru și ne pierdem printre brazi și decorațiuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt un om foarte credincios, pentru mine Craciunul inseamna cel mai mult reunirea intregii familii, alea 3 zile cand nu ne mai gandim la munca, la bani, la probleme si pur si simplu ne bucuram de compania celuilalt, de aceea atmosfera si decorul sunt atat de importante pentru mine. :D

      Ștergere
    2. Ar fi mers să scrii și aceste rânduri în articol, pentru a nu lăsa loc de interpretări. Fiecare simte Crăciunul în felul lui.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Da, deja am casa plina de luminite si globulete 💗

      Ștergere
  3. Cat de draguttttt! Esti o dulce,Ioana! Imi plac la nebunie melodiile Craciunesti ;;) Multuuu pt sugestii! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțummeeeesc 💗😘😘 si tu esti cel putin la fel de dulce 💖 Ma bucur ca iti plac sugestiile mele. :*

      Ștergere
  4. Ce melodii frumoase ai ales, abia asteptam Craciunul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine nu exista Craciun fara colindele cantate de Michael Buble. Pupici 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhh, nu stiu cum de am uitat sa-l trec pe lista 😲 si mie imi place mult 💖😍

      Ștergere
  6. Eu nu sunt o persoana "christmassy", iar colinde ascult cand merg prin mall sau targurile de Craciun :D Dar mi se pare super ideea articolului tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeeesc :* Abia astept sa ajung si eu la targul de Craciun din Bucuresti😍

      Ștergere
  7. Mie imi place super mult Carol of the bells in varianta cantata de Trans-Siberian Orchestra sau cam orice melodie a lui Frank Sinatra, doar in perioada asta a anului il ascult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o știu, chiar o să o caut imediat ce ajung acasă 💖😘😘

      Ștergere
  8. Craciunul e chiar o stare de spirit, si imi place la nebunie, de cand e baietelul meu imi place si mai mult caci ador bucuria lui cand gaseste cadourile sub brad.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleeeu, eu inca ma bucur ca un copil mic, cu toate ca majoritatea sunt puse de mine 😂😂 Dimineata cand le gasesc sunt surprinsa

      Ștergere
  9. Ador Craciunul iar melodiile alese de tine sunt perfecte.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu de cateva zile lalaiesc "It`s the most wonderful time of the year" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt cu "shake up the happiness", e asa veselaaa 😍😍💖

      Ștergere
  11. Si eu iubesc Craciunul si imi place sa decorez casa si sa ma bucur de sarbatori, mai ales ca ma face sa mai uit de frigul de afara. Melodiile alese de tine sunt si preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce tare! 💖 Adoooor efectiv tot ce tine de aceasta perioada :D

      Ștergere
  12. LAST CHRISTMAS rămâne preferata mea :x, dar toate melodiile sunt ideale de sărbători.
    Mulțumim că transmiți magia Crăciunului prin acest articol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost si a mea mult timp, acum a detronat-o "Shake up Christmas", e asa vesela, imi da o stare super buna 😍
      Te pup 💋

      Ștergere
  13. Ce frumos! Pe unele nu le stiam :D Sa actualizez si eu playlist-ul!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pt mine NU e Craciun fara Mariah si albumele ei. Sunt asa festive!

    RăspundețiȘtergere
  15. Hai ca ai dat de o haterita :)) Mie nu imi plac piesele de Craciun, dar nu ot scapa de ele. Se leaga de capul tau intr-un hal...

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!