vineri, 9 decembrie 2016

Blogmas #1: Draga Moșule...

Port:
Rochie Erry | Geanta Jadu | Coat Atmosphere | Cizme dePurtat.ro | Cercei H&M

Dragă Moș Crăciun, te aștept cu nerăbdare, dar spre deosebire de anii trecuți nu am de gând să îți cer materie și posesiuni, distracții sau vacanțe, pentru că deja nu mă mai satisfac și în plus, astea sunt lucruri pe care mi le pot asigura și singură. Nu, Moșule, anul ăsta e diferit.
Dragă, Moșule, mi-am îndeplinit singură toate dorințele până acum, dar de data asta am nevoie de ajutorul tău, pentru că sunt lucruri care nu țin de mine și pe care nu le pot împlini fără tine. Anul ăsta am învățat că nu trebuie să fii bogat, ca să fii fericit și că banii nici nu aduc fericirea și nici nu o întrețin, ar trebui ca toată lumea să-și dea seama că ei sunt doar un bonus, nu un scop în sine. Crăciunul ăsta îmi doresc liniște în casă, dragoste în familie și să mă ajuți să păstrez calea cea bună pe care lucrurile au început să meargă de la o vreme, îmi doresc să îi aduci aproape de mine pe toți cei dragi, măcar în pragul sărbătorilor de iarnă și să mă lași să-mi păstrez puterea de a lupta în continuare, pentru că știu că nici timpul și nici distanța nu înseamnă nimic în fața unor sentimente puternice, complete și nu în ultimul rând lasă-mă să mă păstrez tare în fața problemelor pe care viața mi le aruncă în cale.
De succes în carieră și bunăstare mă ocup eu!




Iar la final, trebuie să vă arăt și machiajul pe care l-am purtat: soft eyes, sprâncene ultra-definite și ombre-lips într-o combinație de tonuri pământii de la negru până la auriu, care mie mi se pare foarte elegantă. Trebuie să îi mulțumesc Cameliei pentru codițe, promit să vă arăt mai multe dintre coafurile pe care le face cu mânuțele ei magice.


22 de comentarii :

  1. Asa sa fie!!!
    Pentru ca nu totul in viata inseamna a avea bani...eu cred totusi ca te ajuta sa intretii putina fericire...ai vazut ce trista esti cand ai nevoie de ceva si nu iti permiti? Atentie...am zis ceva de care ai nevoie, nu o noua paleta UD care arata traznet :))))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca si cand nu am bani de UD sufar putin, dar asta mu e suferinta adevarata :))

      Ștergere
  2. Frumoase ganduri!
    Imi place si tinuta, o pata de culoare intre atata negru si gri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice outfit!Imi plac foarte mult si buzele si unghiutele:) imi plac ca sunt colorate, si eu am unghii mai colorate chiar daca ii iarna..prietenel imi spun ca ar trebui sa trec la late culori..:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o postare de acum cateva zile special pentru unghiute 💗 Multumesc, ideea pentru buze a fost una spontana, initial voiam sa port doar maro, dar apoi m-am gandit mai bine :))

      Ștergere
  4. Ce frumos ai scris! <3
    Foarte cool coafura ta, as vrea si eu o Camelia in viata mea! :)))
    Imi place si tinuta, ador rozul pudrat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strabat jumatate de Bucuresti pentru Camelia, sa stii 😂😂
      Ma bucur ca iti place continutul articolului, e scris din suflet 💗 cat despre rozul pudrat, este o culoare destul de atipica pentru mine, dar a inceput sa imi placa mult 💖

      Ștergere
  5. Imi place tinuta ta, dar cel mai mult mi-a atras atentia coditele tale, as vrea si eu sa am parul lung ca al tau sa am codite :(( :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, si gandeste-te ca l-am avut inca odata pe atat :( Se tocise foarte tare si am fost nevoita sa il tund, dar acum am mare grija de el, vreau sa il cresc la loc.

      Ștergere
  6. Geanta este foarte draguta. Si paltonul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase ganduri, dorinte. Sper sa ai parte de tot ce ai nevoie si doreste sufletelul tau. Haina e super cute! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru urări 💗 ma bucur ca iti place hainuta, nu prea am purtat-o pana acum, dar m-a cucerit si pe mine 😍

      Ștergere
  8. Deci imi place maxim ce ti-ai facut cu parul , te schimba total , pozele sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeeesc :* Si mie imi plac mult coditele astea 💗

      Ștergere
  9. Imi place rochita. Te prinde bine culoare si imi place cum ai mixat tinuta cu machiajul.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place tinuta ta, cel mai mult mi-a atras atentia geanta, are un model interesant. Rochia e si ea draguta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Modelul de pe geantă mi-a plăcut și mie super mult :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!