luni, 3 octombrie 2016

Ioanaesuper la Webstock 2016



Vineri dimineață m-am trezit la 7, asta ca să am timp să îmi beau cafeaua în liniștea dimineții și să mă pregătesc de ceea ce urma să fie o experiență minunată, din care aveam de învățat multe lucruri utile, atât ca blogger, cât și ca viitor om de comunicare. Am ales seminariile pe care le-am considerat potrivite pentru mine și am fost foarte mulțumită de informația pe care am asimilat-o, dar îți povestesc mai multe mai jos.
Vorbisem deja cu câteva bloggerițe super drăguțe să ne cunoaștem și personal cu ocazia acestui eveniment, dar cum eu sunt o întarziată și jumătate, am ajuns puțin dezorientată în holul larg al hotelului Marriott, căutându-le pe fete.
Pe lângă atmosfera super relaxată de acolo și momentele frumoase pe care le-am petrecut și le-am și imortalizat cu fetele, Webstock chiar este un eveniment de Social Media de la care pleci cu o informație utilă și aplicabilă. Speakerii au fost foarte bine aleși, chiar și în prima conferință, #mystory, unde organizatorii au chemat niște oameni ”reali”, cu povești nu atât frumoase, cât adevărate, pline de suflet, exemple de dăruire și o motivație reală, oameni simpli, dar puternici care și-au transformat visele în obiective și le-au atins. 
După pauza de prânz am intrat la prima conferință a secțiunii Social Media, unde s-a discutat despre rețelele care capătă din ce în ce mai mult teren: Instagram, Snapchat și LinkedIn, speakeri documentați și moderatori clar interesați de discuție - big like for this one. 
În a doua sesiune am ales ”How to Vlog” pentru că plănuiesc să mă extind și pe Youtube, poate nu chiar foarte curând, dar oricum am în plan această schimbare, dar și pentru că datorită speakerilor am simțit că va fi foarte amuzant tot ce se va discuta acolo și nu m-am înșelat deloc. 
Am atașat și câteva poze de la eveniment, dar stai pe aproape, urmează outfit-ul pe care l-am purtat la eveniment!







2 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!