miercuri, 19 octombrie 2016

Am sărbătorit 6 ani de From Mona With Gloss



La Webstock am cunoscut-o pe Mona, una dintre cele mai drăguțe bloggerițe românce, n-aveți cum să nu o cunoașteți după zâmbetul larg și călduros și după părul curcubeu și între noi s-a creat o legătură foarte specială, dincolo de faptul că scriem amândouă în aceeași nișă, am cunoscut nu doar bloggerul-Mona, ci și omul-Mona și credeți-mă că este unul minunat.



De cum am ajuns Mona m-a întâmpinat cu o îmbrățișare și cu zâmbetul caracteristic și am făcut și o poză în corner-ul special. Aia nu e cea mai reușită freză a mea, dar știam că la petrecere cu siguranță va exista cineva care să se ocupe și de acest aspect și cum sunt destul de norocoasă de obicei, am prins liber la corner-ul Remington, unde o doamnă foarte drăguță mi-a făcut niște bucle lejere cu placa *nu știu ce fel de abilități magice îți trebie ca să faci lucrul ăsta, dar eu nu le am* și o împletitură mega complicată. Îmi pare rău că nu am o poză și cu freza mea, dar niciuna nu e relevantă, însă vă asigur că m-am simțit minunat să fiu răsfățată.



Și dacă tot vorbim de răsfăț, părul nu a fost singurul de care s-a ocupat cineva, am fost machiată de make-up artiștii Inglot, iar Vica de la 1dream mi-a tatuat o pisicuță cu henna.



Doar nu credeați că nu s-a gândit Mona și la pasionatele de fashion, nu?! A pregătit o prezentare de modă care ne-a delectat privirile, atât cu ținute de zi, cât și de seară. În colajul de mai jos sunt doar preferatele mele, dar găsiți pe facebook-ul Monei poze cu toate ținutele.


Iar pentru că Mona a considerat că niciodată nu-s destule surprize, după toate activitățile minunate pe care le pregătise, la plecare fiecare dintre noi a primit un pachețel cu surprize de la Top Line, Inglot, Farmec, Remington, Urban Decay, 1dream Beauty Studio și Keiko Slim Spa.

Mulțumesc, Mona, atât pentru cadouri, cât mai ales pentru clipele frumoase petrecute împreună! 
Pupici! 

8 comentarii :

  1. Ce dragutttt , vreau si eu. O aniversare pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar a fost o petrecere tare frumoasa, s-a vazut toata dragostea investita de Mona! <3

      Ștergere
  2. Niceee! Mi-a placut cum ti-a aranjat parul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :*
      Tatuajul tau a fost de senzatie. Cum rezista? :*:*

      Ștergere
  3. Multumesc mult! <3 Ce frumos ai scris! Te pup cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu îți mulțumesc, te pup tare, tare :*

      Ștergere
  4. foarte fain, iar mi-e ciuda ca nu stau in bucuresti :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiiiu ce spui, asa am fost si eu multa vreme 😣

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!