sâmbătă, 22 octombrie 2016

Aer de pisică boemă


Mereu m-am asemănat cu o felină. Îmi place să observ cu minuțiozitate tot ce se întâmplă în jurul meu, sunt silențioasă și atentă la detalii și mereu aleg cu grijă momentul oportun, dar în același timp îmi place să fiu răsfățată și ca să mă pot apropia de o persoană sau de un concept trebuie ca mai întâi să rezonez cu energia pe care acestea o emit *mna, fițe de pisică, stau lângă tine pentru că vreau eu, nu pentru că vrei tu*, tocmai de aceea am așteptat puțin până să mă las cuprinsă de mania chockerelor, pentru că simțeam cum universul lucrează cu mine astfel încât să întâlnesc ceva care mi se potrivește, nu doar ceva care se poartă. Însă, ca de obicei al 6-lea simț și-a dovedit eficiența când am cunoscut-o pe Andreea aka The Bohemian Kitty
Dar hai să vedem ce se ascundea în micul pachețel, alături de vibe-urile pozitive.
Cred că lucrul care îmi place cel mai mult la cafea sunt oamenii cu care o beau, iar când întâmplător am găsit pagina Andreei pe facebook am simțit toată pasiunea pe care o pune în confecționarea unor accesorii mici, dar cu efect gigantic. În pozele de mai jos sunt modelele pe care eu le-am ales din portofoliul impresionant al pisicuței boeme, pe lângă care am primit de la draga de ea încă 2 modele, pe care vreau să vi le prezint în alt mod, ceva mai târziu,

The cruel intentions choker este un model deosebit care îmbină materialul textil cu aplicații metalice care atrag atenția asupra gâtului - zonă cheie în teoria seducției, îngemînând astfel suavitatea cu ferocitatea. Îmi place că este foarte versatil și l-am încadrat atât în ținute mai elegante, ca cea din poză, cât și în cele sporty-casual și de fiecare dată a fost admirat.


Le fleur de lis bolo este însă my all time favourile, ador faptul că frumusețea lui stă în simplitate și că poate fi purtat în absolut orice combinație, iar simbolul crinului este unul dintre preferatele mele, traducându-se ca simbol al puterii și al regalității.

Dacă și vouă vă plac accesoriile care spun o poveste, care o dată purtate îți transmit o emoție, vă invit să o urmăriți pe Andreea pe Facebook și Instagram - The Bohemian Kitty - și să căutați chocker-ul care vă transmite ceva, cu siguranță îl veți găsi mai repede decât vă așteptați.

Stop beeing mainstream! Start the bohemian life!

34 de comentarii :

  1. am vazut ca chockerele sunt la mare cautare anul asta! modelul ales de tine imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Mi-am dorit ceva mai special, cele din gută nu prea îmi plac :D

      Ștergere
  2. Tare dragut modelul tau. Am comandat si eu cateva din afara, dar inca le astept. O sa arunc un ochi si la Andreea. Xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merită, să ştii, pune multă pasiune în ceea ce face şi asta se vede 😍

      Ștergere
  3. imi place mult acel choker <3 sunt in cautare de modele noi :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de dragute sunt !!! Imi place primul mai mult...este mai deosebit si arata tareee bine! Te pup dulce papusica! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeeeesc frumos! :* Și mie îmi pace mult, este preferatul meu :D
      Pupici! :*

      Ștergere
  5. Ce fain arata chockerul...Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca din vara, chokerele au devenit accesoriile mele preferate. O sa arunc un ochi sa vad ce modele mai au. Cele pe care le porti tu imi plac foarte mult.

    http://fashionsofa.net

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos :* Pe mine m-a prns moda asta foarte târziu :D

      Ștergere
  7. Foarte drăguță alegerea ta. Mi-ar plăcea și mie să port astfel de accesorii, doar că eu nu suport să am nimic pe gât. Ehh, piticii mei, poate într-o zi vor pleca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohooo, te înțeleg :)) Și mie mi-a fost greu mai de mult, dar acum parcă pitici și-au strâns băgăjelul și au plecat :))

      Ștergere
  8. Ce dragut e , trebuie sa recunosc ca am facut o mica obsesie pentru ele , am deja 4 si nu ma mai satur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi! Ce coincidență și eu tot 4 am și în fiecare zi mai văd câte unul care îmi place :))

      Ștergere
  9. Foarte frumoase sunt toate.. Bine, eu recunosc ca nu sunt o fana a lor, mi se pare ca mi-ar face fata si mai fluffy decat e, ca sa nu zic grasuta, haha :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleeeuu, dacă și tu mai ai fața fluffy eu ce să mai zic, că am căpuțul mic și rotund ca o minge de handbal? :))

      Ștergere
  10. Sunt foarte dragute. Si eu sunt o fana a chockerelor, chiar luna aceasta am comandat cateva de pe aliexpress, abia astept sa ajunga! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe chokerele ! Am intrat si eu pe site-ul lor si am vazut ca au preturi destul de accesibile :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Primul choker este foarte frumos si iti vine si bine. Felicitari pentru alegere!

    RăspundețiȘtergere
  13. Uite ca moda asta nu m-a prins. Poate pentru ca le-am purtat prea mult in liceu, cand erau vazute cu ochi rai, doar pentru "rockeri" :)) haha, asta era acum 10-12 ani.
    Sunt dreagute, iti vin bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nici pe mine nu m-a prins la început, când erau peste tot aceleași modele, dar nu am cum să nu apreciez imaginația Andreei și diversitatea accesoriilor pe care le place. Cred că asta m-a cucerit :D

      Ștergere
  14. Chiar voiam ceva în genul celui de-al doilea, dar n-am găsit nimic satisfăcător. O sa ma uit și eu prin colecția ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, sunt o grămadăă de modele superrr :D Dacă n-ar trebui să mănânc, le-aș lua pe toate :))

      Ștergere
  15. Foarte fain cel din a doua poză! :D Nu știam că sunt și pe Aliexpress, am plasat o comănduță de curând. Mulțumesc pentru recomadare! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe Aliexpress găsești aproape orice :D
      Mulțumesc! :*

      Ștergere
  16. E foarte fain chokerul 2, imi place mult, sa il porti cu placere! :)
    Si ce frumos au fost ambalate! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Staaai să vezi ce frumos sunt ambalate pachetele livrate iarna :D Atenția la detalii e o caracteristică a Andreei :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!