miercuri, 7 septembrie 2016

Obiectivele lunii Septembrie


Se pare că noaptea rămâne momentul meu preferat, momentul meu de liniște, în care mă regăsesc, momentul în care mă scufund în gânduri și încerc să găsesc pacea din mijlocul furtunii. Îmi pierd nopțile de mulți ani, fără să dorm, când eram mică mă jucam o bună parte din noapte singură și nu de puține ori m-au găsit ai mei în jurul orei 3 în pătuț, creând lumi imaginare cu animăluțele mele de pluș, iar acum, că am crescut, doar detaliile se schimbă, nu mai sunt într-un pătuț, ci într-un pat mult prea mare pentru o singură persoană și nu mai proiectez lumi imaginare, ci viitorul. 3:02 și în loc să dorm mă bucur de liniștea nopți și de sentimentul de putere pe care contemplarea ți-l oferă. Marin Preda spunea că singurul mod de a privi care îți permite să înțelegi cu adevărat este contemplarea, iar detașarea deziderativă de lumea din jur e primul pas spre regăsire. 
Oare ce-mi pregătește septembrie? Oare ce îi pregătesc eu?

1. În primul rând îmi doresc să mă pun pe mine pe primul plan și să nu mai las dorințele mele să pălească în fața dorințelor altora, pentru că nu depind cu nimic de nimeni și prefer să mă chinui și să muncesc singură decât să existe cineva care să-mi poată spune ”N-ai fi fost aici dacă nu eram eu”


2. Vreau să fiu mai organizată, vreau să păstrez ordine în șifonier, în raftul cu produsele de machiaj, pe birou, în viață. Vreau să-mi fac timp să duc la capăt tot ce am început și să închei lucrurile al căror final s-a plictisit așteptând decizia mea.

3. Voi încerca să fiu constantă aici pe blog, vreau să continui să-mi construiesc castelul meu de pozitivitate *care n-ar fi putut exista fără tine, tu, cea care citești aceste rânduri, chiar dacă nu îmi scri* și să mă mobilizez astfel încât să țin pasul cu ideile.

4. Caut curaj să fac o schimbare majoră de look și voi începe chiar de mâine procesul. Dacă voi respecta punctul 3, veți vedea curând despre ce este vorba.

5. Îmi doresc să-mi exploatez cât mai mult pasiune pentru psihologie, începând prin a învăța: cărți, filem, ziare, documentare, experiență.


10 comentarii :

  1. Frumoase obiective! Iti doresc sa le indeplinesti pe toate si sunt convinsa ca vei face asta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Și eu sunt încrezătoare, mai ales că anul ăsta a fost plin de realizări și mi-am demonstrat că pot să ies din orice situație atunci când mă bazez doar pe mine :D

      Ștergere
  2. Succes!
    Punctul 2 exceptand ultima idee, e destul de usor de realizar...pur si simplu te asezi in fata sifonierului si al biroului unde iti tii tu cosmeticele...si sortezi!
    Eu vreau sa fac asta pentru ca imi doresc sa mai donez...ce nu port si e purtabil, vreau sa le ofer cuiva. Am vazut si un eveniment...care va avea loc curand...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu si cativa prieteni facem voluntariat de mult timp la fundatia Kiwanis si mereu donam acolo absolut tot: hainute, jucarii, incaltaminte. Eu din fire sunt mega dezordonata si nu-mi vine sa ma apuc sa fac curat, pentru ca stiu ca in maxim 3 zile e la loc dezordine :)))

      Ștergere
  3. Hah! Esti cred ca singura bloggerita care a trecut un obiectiv precum 5. Eu nu imi propun neaparat sa citesc mai mult, dar cand am intrebari, stiu ca acolo gasesc raspunsul. Faza e ca eu ma documentez destul de coordonat, pentru ca am citit si multe tampenii, care daca nu eram mai informata de fel, puteau sa imi faca putin funda la creieri.
    Ieri am cumparat doua carti de psihologie, deja am devorat 140 de pagini din prima si abia astept sa ajung acasa sa citesc in continuare. Iti las si un site pe aceeasi tematica http://www.mindeducation.ro/blog/ si de pe el am extras cele doua carti cumparate. Pup u!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heiii :D Adevărul e că sunt pasionată foarte tare de psihologie, dar în mod special de psihologia mulțimilor și tehnici de manipulare, dar și ceea ce în română se numește PNL (programare neuro-lingvistică) și chiar și în acțiunile de relaxare: filme și cărți beletristice caut uneori chiar inconștient această latură. Știu că sunt și multe prostii, dar norocul meu este că am un ”mentor” căruia îi cer sfatul atunci când sunt nedumerită în legătură cu o carte sau un autor. :D O să cercetez cu siguranță și site-ul recomandat de tine :*

      Ștergere
  4. sper sa reusesti tot ce ti-ai propus! eu imi propusesem un nou job...dar nu prea tine asta de mine :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :*
      Din octombrie o să-mi caut și eu un job, cred că o să fie pe lista obiectivelor.
      Sunt sigură că îți vei găsi un job care să te mulțumească :*

      Ștergere
  5. Wow, ce idee faina de articol! Felicitari, Ioana! :)

    Oare faptul ca iti scrii obiectivele lunii pe blog te si determina sa te tii mai bine de ele? Daca ar fi asa, inseamna ca ar trebui sa incep o astfel de serie, ca sa ma tin de cuvant cu tot ceea ce imi propun. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, dar nu îmi pot asuma meritele pentru această idee, ea circulă de ceva vreme în blogosferă, eu am preluat-o de la Sabina! :D
      Da, să știi că ajută mult. Voi scrie despre rezultate zilele următoare, când voi publica articolul cu obiectivele lunii noiembrie :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!