miercuri, 28 septembrie 2016

Mani-Time - Stay gold!


Știu că a venit toamna și parcă toată lumea tinde să se retragă în culori închise și morocănoase, but I prefer to stay gold, așa cum se vede și pe unghiuțele mele. Am deci să includ pe blog și rubrica ”Mani time” , cu toate că nu-mi pot asuma nici un merit pentru frumusețile pe care le port, cred că astfel de postări pot fi o sursă de inspirație, iar o astfel de postare la câteva săptămâni este o diversificare plăcută.


 Pentru că sunt un experiment eșuat atunci când vine vorba de nail art și pentru că nici unghiile naturale nu mă ajută deloc prea mult, am decis de ceva vreme să apelez la extensiile cu gel, din mai multe motive: timp (durează cam 2 ore și jumătate, dar se întâmplă doar o dată la 3-4 săptămâni), comoditate (mi-era tare nesuferit să-mi șterg și să-mi fac unghiile o dată la două zile, dar nici nu suportam oja sărită sau decojită) și efectul vizual, care este WOW! atunci când te lași pe mâna unui profesionist. 
Modelul de mai jos este pictat manual, îți vine să crezi?



4 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. O să-i transmit felicitările tale Corneliei :* :* :*

      Ștergere
  2. Eu am ales sa mi le fac cu gel si sunt multimita. Cam același rezultat doar ca pe unghii mult mai mici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că sunt singura ciudată care nici măcar nu poate scrie mesaje cu unghiile mici =))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!