miercuri, 14 septembrie 2016

Cool at school II

Bag: Jadu | Shoes: Everything5pounds

N-am avut niciodată o viață liniștită, așezată, calculată, dar din toate peripețiile prin care am trecut am învățat că nu există sfârșit, ci doar un nou început și că singurul obstacol pe care trebuie să-l depășești ești tu însăți. E un drum dificil și anevoios și ai nevoie de multă răbdare ca să ajungi să te împaci cu tine, dar când înveți să lucrezi cu demonii tăi, atunci îți dai seama că de fapt ești chiar un om puternic. Sfârșitul liceului a însemnat pentru mine mai mult decât sfârșitul anilor de școală, mi-am luat o vară doar pentru mine, ca să mă regăsesc și să mă definesc și acum, în 14 sepembrie pot să afirm că am reușit. Știu cine sunt, știu ce pot și știu cât valorez și n-o să mai las pe nimeni să mă facă să mă îndoiesc de mine. La fel ar trebui să faci și tu!




Geanta pe care o port o găsești acum la reducere pe site, pusesem ochii de mult pe ea, dar am tot amânat achiziționarea ei în favoarea altor articole, iar la ultima comandă nu am mai ezitat și am adăugat-o în coș.
Everything5pounds este un site pe care l-am descoperit de curând și după cum spune și numele, absolut orice articol de pe site are prețul unic de 5 lire. Pe lângă acești pantofi mi-am mai comandat și o pereche de ghetuțe maro, dar și o rochiță elegantă absolut superbă și am fost impresionată de calitatea pe care o au la un preț așa mic, așa că vă recomand cu tot dragul acest site, eu tocmai plasez o nouă comandă. 








6 comentarii :

  1. Este super gentuta. Eu inca nu am o geanta rosie, dar cred ca ar fi timpul pentru o pata de culoare. :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e tocmai roşie, e un corai foarte drăguţ şi chiar îmi lipsea culoarea asta din colecţie 😍 să ştii că sunt chiar foarte drăguţe ca pată de culoare în outfituri ❤

      Ștergere
  2. foarte simpatica geanta! 5 lire zici, nu? daca tot a scazut lira...sa profitam, zic :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pantofii costă numai 5 lire, e adevărat, și spre surprinderea mea sunt foarte frumoși și bine realizați :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!