miercuri, 17 august 2016

Tendințele toamnei 2016


Cu atâta relaxare și timp liber, m-am ocupat ceva mai serios de research pentru viitoare articole, am făcut 2876 de scheme și montaje pentru următoarele ședințe foto, am tot schimbat câte un accesoriu sau câte o piesă din fiecare ținută și mi-am planificat bine perioada imediat următoare concediului, pentru că va fi una mega încărcată, în care va trebui să recuperez pe toate planurile această evadare, dar abia aștept să înceapă, am atâtea proiecte la care lucrez încât fiecare nouă provocare mă motivează și mă face să mă dedic complet visurilor mele. 
Și cum niciodată nu mă îndepărtez prea mult de tot ceea ce înseamnă fashion, în articolul ăsta am sintetizat cam ce se poartă toamna asta și am căutat și câteva exemple cu prețuri accesibile, atfel încât să vă conturați o idee despre noile tendințe și să le puteți adapta stilului personal.
1. Army touch

Deși a fost în centrul atenției și în sezoanele trecute, inspirația army încă se menține în tendințe, de această dată totuși ca o atingere ușoară, fără a folosi neapărat și print-ul specific. Croiurile drepte și culorile inspirate de uniforme - gri, kaki, verde închis- sunt pe podiumul acestei toamne. 
Personal îmi place foarte mult rochia de mai sus și o văd într-o mulțime de combinații.

2. Sporty


De ceva vreme moda începe să renunțe la imposibilități stilistice și să se apropie mai mult de utilitate decât de aparențe, iar anul acesta marii designeri, printre care și Versace sau Balenciaga, au dat șansa de a se remarca ținutelor sport: hanorace, compleuri și salopete.

3. Volanele


Pentru a păstra totuși in echilibru balanța modei, între trendurile dure ale acestui sezon s-au strecurat și eternele și femininele volane. Pe mâneci, în zona bustului sau sub formă de peplum, volanele își revendică locul în vitrinele marilor case de modă, în frunte cu Balmain și Gucci.

5. Biker jacket 



Geaca de piele nu se va demoda niciodată, fiind printre piesele vestimentare atemporale și nu mai are nevoie de nici un fel de introducere, fiind alegerea multora dintre noi, versatilă și atrăgătoare, orice reinterpretare a ei te va menține în tendințe. 

12 comentarii :

  1. Ce frumoasa e rochita rosie cu volane! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. volanele am vazut ca-s in top, dar n-am nimic asa :( geaca de biker e printre favoritele mele dintotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sinceră să fiu, nici eu nu am decât vreo 2 chestii cu volane, dar vreau sa-mi mai cumpar cateva, pentru ca mi se par super feminine si delicatetea lor poate imblanzi unele piese mai "dure" .
      Pupici! :*

      Ștergere
  3. Am pe lista o geaca biker! Sper sa si gasesc una pe placul meu acum... :-D xoxo
    http://www.semblog.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe site-ul de pe care am ales eu articolele din postare mai sunt o gramada de modele, dar daca preferi magazinele fizice iti recomand New Yorker si Zara, acolo am vazut modele misto :D
      Te pup :*

      Ștergere
  4. Biker jackets for the win! Am deja patru pe umerase, si ma ingrozesc pentru ca vine vremea lor. Sper sa nu-mi mai pice cu tronc vreuna :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf, eu am pierdut-o pe cea favorită, acum mai am decât vreo 3 :)) Eu sunt convinsă că o să-mi mai cumpăr cel puțin una :))

      Ștergere
  5. Dupa ce geaca mea de piele a rezistat EROIC pentru o perioada de 3 ani, este cazul sa o schimb pentru ca abia acum isi arata varsta si incepe sa se cojeasca pe interior :( am adorat-o pentru ca era super calitativa si foarte frumos croita dar se pare ca trebuie sa ma orientez spre altceva acum :))
    www.CatalinaMotoroiu.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci crede-mă că am avut o geacă de piele pe care am iubit-o din tot sufletul și care mi-a fost alături vreo 4 ani și am uitat-o într-o cafenea în București prin primăvară și încă sufăr după ea, cu toate că mai am câteva pe acasă :( Deci înțeleg sentimentul ăsta :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!