duminică, 7 august 2016

Festival look: Povești despre noroc și ghinion


Press play!


Știi ce mă inspiră? Cum cade soarele printre copaci, stingându-se pentru a nu știu câta oară, cum lumina difuză a apusului încheie poveștile unei zile fericite de vară și dă prilejul noilor povești să se întâmple, ascunse de cortina întunericului. Povestea de astăzi v-o spun împreună cu Florin, care a avut grijă ca fotografiile de azi să nu fie doar vizualurile unui articol, ci să transmită fiecare câte o poveste, câte o emoție. Ținuta e super comodă, cât să nu te încurce când îți construiești vara asta poveștile cu care îți vei încălzi sufletul la iarnă, piesele de rezistență sunt bocancii cu ținte și geanta cu franjuri de la Jadu, de care am abuzat vara asta.






10 comentarii :

  1. You look gorgeous, dear! Si bocancii... vai, bocancii sunt super! Felicitari fotografului pentru poze, arata tare fain
    Pupici, Ramona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, draga mea! Cu sigurnață voi mai lucra cu el la articolele următoare, după ce mă întorc din concediu, pentru că începem să ne ”sincronizăm” :D
      Te pup!

      Ștergere
  2. Ce faine sunt pozele de pe barca!!! <3 Arata superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Promit că mai pregătesc shooting-uri cu Florin, văd că toată lumea a apreciat ce a ieșit din colaborarea noastră :D

      Ștergere
  3. Imi place look-ul tau de festival si imi plac maxim pozele acelea din barca! Kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult 😘 adevărul e că se vede în poze că eu şi fotograful rezonam 💗

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!