miercuri, 10 august 2016

Cum îmi prind părul la plajă?


A fost o zi lungă, doar ce mi-a pus un pahar mare de suc de portocale și m-am așezat în pat cu gândul că astăzi voi adormi mai devreme, dar se pare că încă funcționez la parametrii optimi, așadar mi-am amintit de discuția purtată recent cu o prietenă care îmi povestea că s-a plictisit de clasicul coc sau atât de banalul pony-tail pe care îl poartă mereu atunci când merge la plajă și astfel s-a născut articolul acesta. Mai jos am adunat de pe Pinterest câteva idei folositoare și super easy de coafuri pe care le poți purta la plajă dacă vrei să arăți bine, dar nici să nu îți limitezi libertatea de mișcare și să reduci distracția.



Am să încep cu preferata mea, care mi se pare că este și cea mai ușoară dintre ele, practic împletești 2 codițe spic în creștet, iar api strângi tot părul într-un coc. Effortless chic! 



A doua coafură este ceea ce mie îmi place să numesc simple with a twist: o coadă de cal pe care toate o cunoaștem, transformată într-o împletitură fishtail, super ușor de făcut, găsiți o grămadă de tutoriale pe youtube. Cel mai mult îmi place că se realizează mai repede decât ați crede și o puteți face chiar și în drum spre plajă, durează 2 minute! 


A treia propunere este puțin mai complicată, pentru că  trebuie să o faci stând cu capul în jos, dar împletitura urmează modelul spicului, continuându-se cu una simplă, după care tot părul este aranjat într-un coc. Aici puteți jongla și puteți opta și pentru un burete de păr, care va aduce un plus de volum, dar de asemenea puteți răsuci împletitura simplă la baza cocului. 
10 minutes & you„re done!


Ultima mea propunere este una clasică - dutch braids. Două codițe împletite par un hairstyle banal, dar sunt mega-simpatice și foarte practice, mai ales practice. Gândiți-vă ce beachy waves veți avea după ce le desfaceți 


6 comentarii :

  1. 10 minute? kidding me :)))
    EU nu am reusit sa imi fac ceva cu parul care mi-a ramas dupa ce mi-am facut coc! :)))
    Am cedat pana la urma si m-am luat si de iubitul meu - de parca el avea vreo vina ca am eu doua maini stangi! :)))
    Da, mi-am cerut scuze :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haide măăăi, că nu-i așa complicat, îți trebuie doar puțină răbdare, că dacă încerci de 2 ori, a 3a o să îți iasă :))
      Pupici! :*

      Ștergere
  2. :)) zici tu ca-s simple? eu ma pricep sa prind parul in coada, in coc, sa fac o amarata de coada impletita sau 2 codite (impletite si ele). in rest... zici ca am maini de mamaliga :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că și eu am zis că-s complicate până la al doilea tutorial de pe youtube :))

      Ștergere
  3. niciodata nu reusesc si nu am rabdare sa imi impletesc parul dar tare imi place cel din a 2a poza <3
    Interesant articol
    Kisses
    www.oannafashionsimbol.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare super incomod să merg la plajă altfel decât împletită :))
      Mă bucur că îți place articolul. Pupici :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!