marți, 19 iulie 2016

TAG: Cateva lucruri despre mine


1. Ce nu vă lipseşte din frigider niciodată?
Fructele și legumele. Mereu le am în frigider indiferent de anotimp, chiar dacă prefer să le consum în special în sezonul lor și mai mult ca sigur n-o să mă prinzi niciodată fără lămâi, le ador și parcă dacă nu pun măcar o felie de lămâie în apă nu pot să o beau.

2. Ce consideraţi sănătos din ce aţi menţionat la punctul 1?
Păăăi, cam toate sunt sănătoase, nu?

3. Care vă sunt cosmeticele/parfumurile preferate?
Phaha, aici e o discuție lungăăă. Dacă la parfumuri aș alege la orice oră La vie est belle de la Lancome, când vine vorba de cosmetice, nu pot să mă hotărăsc pentru un brand sau un singur produs așa că voi spune generic: ador rujurile mate și le vreau pe toate, pe toate, pe toate.

4. Cine face în casa voastră cea mai multă curăţenie şi cine nu o păstrează?
Cu siguranță mami e cea care face curat cel mai des, iar eu sunt dezordonata familiei.

5. Ce urâţi să faceţi într-o zi de sâmbătă?
Să mă trezesc de dimineață. Stilul meu de viață e unul foarte activ și agitat și lucrez foarte bine și sâmbăta, ba chiar cu mai mult spor, dar urăsc să mă trezesc de dimineață atunci când simt că trebuie să mai dorm, pentru că oricum dorm exagerat de puțin, doar că de obicei mă culc foarte târziu, ceea ce mă face să vreau să îmi termin somnul de frumusețe, având în vedere că nu am nevooie de prea mult :)))

6. Ce vă face fericiţi în viaţă de zi cu zi?
Mâncarea, shopping-ul, mersul la plajă, faptul că în viața mea există foarte puține persoane apropiate, dar pe care mă pot baza oricând, cu orice aș avea nevoie, iubitul meu care zi de zi mă motivează și mă susține și îmi dă puterea să depășesc orice obstacol *chiar dacă sunt momente în care simt nevoia să-i provoc o moarte lentă și dureroasă :)) *,plimbările, șofatul, atunci când îmi ies codițele de tuș din prima, muzica bună. Sunt multe lucruri care mă fac fericită pentru că aleg să văd doar partea bună a vieții, a lucrurilor, a persoanelor, aleg să fiu fericită.

7. Ce fel de oameni preferaţi să aveţi lângă voi?
Oameni sinceri, open-minded, curajoși/aventuroși, pe care să mă pot baza. Probabil de-asta nu am prea mulți în jur, dar credeți-mă că după zeci de încercări de a scoate ce e mai bun din oameni am realizat că în unii chiar nu există nimic bun și am renunțat, am păstrat lângă mine doar oamenii cu care sunt pe aceeași lungime de undă, chiar dacă uneori întâmpinăm mici diferențe de viziune. Un cerc restrâns este un cerc puternic, iar iubitul meu și cei câțiva prieteni ce mi-au rămas aproape sunt oamenii pentru care aș face orice.

8. Care este primul lucru pe care îl faceţi când vă treziţi dimineaţă?
Încerc să mă ridic din pat fără să mă lovesc sau să mă împiedic, apoi orbecăiesc prin casă după cafea, asta dacă s-a gândit cineva și la mine, dacă nu, adun cele câteva fărâme de energie rămase, ca să-mi fac o cafea :))

9. Cât de mult timp liber v-aţi dori să aveţi disponibil pentru voi?

Dacă n-aș mai avea stresul constant al admiterii *duminică, duminică scap* nu mi-aș mai dori nimic altceva, pentru că iubesc tot ceea ce fac, iar timpul n-ar fi o problemă, în special timpul pentru mine, mereu găsesc o modalitate să combin și să intercalez sarcinile pe care le am de făcut, atfel încât să-mi ating și obiectivele și să mă și răsfăț, chiar dacă înseamnă să pierd puțin la capitolul somn, chiar găsisem zilele trecute pe facebook poza asta: 



10. Care sunt principiile voastre pentru o viaţă mai faină?

Nu cred că e vorba de un anume principiu, cred că e vorba doar să faci ce-ți place și dacă poți, să scoți și bani din asta. Sunt materialistă, nu în sensul de întreținută, pentru că eu câștig destul cât să mă întrețin singură și să-mi permit și câteva răsfățuri ocazionale, sunt materialistă în sensul că îmi place să am bani, îmi place să fac cumpărături, îmi place să cheltui mult pe distracții, dar am avut noroc să-mi monetizez pasiunile: scrisul, călătoritul, machiajul, desenul, pictura și comunicarea cu oamenii și fir-ar să fie, iubesc ceea ce fac din tot sufletul! O viață faină nu e una liniștită, alerg de dimineața până seara, dar îmi place să o fac, ăsta e stilul meu de viață și chiar dacă într-o săptămână conduc 1500 de km, nu pot să mă plâng de oboseală, pentru că nu o simt. Ca să fac un rezumat, ideea e să-ți trăiești viața în propriul ritm, așa cum ești tu de la natură, pentru că pe mine dacă încerci să mă scoți din ritmul meu, din agitația mea, nu mai sunt în stare de nimic, mi se inhibă toate instinctele creative, îmi piere puterea de muncă și îmi pierd motivația și dorința de a face mereu mai mult, de a-mi depăși limitele.

4 comentarii :

  1. Admiterea.. la ce? Oh, well. Si eu zic sa faci tot ce-ti place, ideea e frumoasa, practica ma omoara. Ma duc cam scarbita la munca dar eu muncesc doar pe vara asa ca nu e chiar atat de groaznic. Si pe mine mancarea si coditele de tus perfecte ma fac fericita :)) Pupici si bafta in tot ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Comunicare și Relații Publice :D Abia aștept să mă văd intrată la facultate :))
      Eh, eu n-am un job propriu-zis, nu am un birou, n-am un anume loc de care sunt legată și asta-i foarte mișto, dar e și greu să faci față la atâtea ore de nesomn, la atâția km cu soarele în ochi sau pe întuneric și să mai și înveți pentru bac și admitere, cum a fost în perioada asta.
      Mulțumesc, la fel îți doresc și eu! Pupici :*

      Ștergere
  2. Sa ai numai succes in tot ceea ce ti-ai propus.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!