duminică, 31 iulie 2016

Review: Protecție solară Gerovital


Abia când cei de la Farmec mi-au trimis cel de-al doilea colet cu produsele pentru și după plajă de la Gerovital Sun mi-am dat seama cât de în urmă am rămas cu blogul, și pentru că de aproximativ 2 săptămâni am reușit să prind câteva raze de soare și să testez astfel eficiența produselor primite.
Gerovital este un brand cu care m-am înțeles extrem de bine pe parcursul timpului, iar de câțiva ani încoace, brandul românesc nu contenește să ne surprindă cu produse sincronizate cu marile branduri internaționale, cu prețuri prietenoase și formule skkin-friendly, în plus, este dovada că și la noi se poate, iar eu prefer de multe ori aceste produse în fața altora cu nume mari în industria cosmetică și de skin-care, dar hai să vedem cum m-am înțeles cu produsele acestea, pentru că celelalte îți așteaptă cumințele rândul. 




Am început expunerea la soare cu un factor de protecție mai mare decât folosesc în mod obișnuit, pentru că am stat cam ferită după munții de cărți și de caiete, așa că mi-a fost frică de expunerea bruscă. Loțiunea cu SPF 30 a fost prima la care am apelat și cel mai mult am apreciat formula ei non-grasă și faptul că intră imediat în piele și nu rămâne nici măcar pe palme. După primele zile de plajă i-am pasat-o mamei și frățiorului meu mic, pentru că eu am trecut la următorul pas.


Chiar dacă este din gama Men Care, loțiunea cu SPF 20 a fost aliata mea până acum câteva zile, când am primit uleiul de plajă despre care vă voi povesti într-un articol viitor, ca să pot să-mi fac o părere concretă despre el. La fel ca cea de mai sus, are aceleași avantaje, formulă non-grasă și pătrundere rapidă în piele, dar în plus are un miros bărbătesc fresh, care mie personal îmi place. De menționat este că și prietenii mei s-au bucurat de această cremă de plajă, deși au fost reticenți la început, când au realizat că pot să doarmă și pe spate după o zi de expunere la plajă, a doua oară s-au aliniat singuri la ”cremuire”

Eh, dacă restul produselor le-am share-uit și cu cei dragi, spray-ul 3 în 1 este al meu și doar al meu, marea mea dragoste, cu siguranță îl voi recumpăra când se termină, pentru că este super calmant și în același timp răcoritor și îmi place că doar mă dau cu el and I„m ready to go, nu mai trebuie să aștept să intre în piele, sau să masez.

Voi ce produse solare folosiți vara aceasta?  Le-ați încercat pe cele de la Gerovital?



8 comentarii :

  1. Suna interesant spray-ul! :D Chiar vad peste tot produsele de la Gerovital pentru plaja si au niste preturi super bune! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E super-super spray-ul :D Ca cea mai comodă ființă din univers îi dau un 10 numai pentru faptul că nu trebuie să-l întind sau să aștept să pătrundă în piele, iar ca ființă cu pretenții îi dau încă un 10 pentru efectul răcoritor și calmant :))

      Ștergere
  2. Eu m-am cam ferit de ele ca am auzit ca miros a alcool , momentan folosesc ceva de la DM dar m-am hotarat , la anu ma trec pe Bioderma sau Avene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că n-am observat până acum, dar după ce am citit comentariul tău m-am uitat pe lista de ingrediente și am observat că alcoolul este destul de sus în ea, dar să știi că mirosul nu se simte, cel puțin mie nu mi s-a părut :/

      Ștergere
  3. Sprayul lor este fain, dar trebuie folosit impreuna cu o alta crema pentru ca nu asigura hidratare. Despre uleiul cu SPF 30 am numai rele de sus si tare rau imi pare, ca eu chiar insist in a cumpara produse romanesti si Gerovital e unul din brandurile mele preferate. Are o tona de alcool in el (e chiar primul ingredient daca imi aduc eu bine aminte) si dupa ce l-am folosit de cateva ori, am ajuns cu o mega iritatie a ochiului drept. Sunt eu sensibila, dar am mai folosit sprayuri care aveau alcool in compozitie si tot nu am ajuns asa (Eucerin rocks!). Continuand comparatia cu cel de la Eucerin, dupa cel Gerovital ramane in continuare o pelicula grasa, deci nu mi se pare ca au facut cine stie ce treaba cu alcoolul.
    Produsele mele preferate pentru plaja sunt Bioderma, Eucerin si Piz Buin. I will stick to them :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crema după plajă despre care urmează să scriu e super, da, acum după ce m-au făcut fetele atentă mi-am dat seama că poate e o problemă cu alcool-ul, dar oricum nu am folosit prea mult loțiunea aceea și cât am folosit-o, am fost mulțumită de ea, n-am avut probleme cu iritații sau chestii de genul. Să știi că am auzit numai de bine de produsele Piz Buin și am zis că le încerc și eu vara asta, dar apoi am uitat de ele :)) Totuși o să-mi iau un ulei de la ei când voi pleca la mare :D

      Ștergere
    2. Piz Buin e de vis! Sunt scumpe, dar ce bronz superb si durabil faci cu ele! Le cumpar asa ca precum rasfat maxim al persoanei mele :)))

      Ștergere
    3. Am auziiiiit :)) Ieri am făcut rezervarea la mare, zilele astea fug după ele :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!