sâmbătă, 16 iulie 2016

Festival look: Salopeta scurtă

Romper: Dresslink | Sandals: dePurtat.ro | Bag: Jadu

După ce am purtat niște lupte stresante cu examenele, care mi-au ocupat cea mai mare parte din timp și m-au îndepărtat de tot ce îmi plăcea să fac, de blog, de activitățile mele de zi cu zi, am reușit să-mi reintru în ritm și să-mi fac puțin timp și pentru mine, chiar dacă mai e puțin până la admitere. Aveam de mult în plan să pregătesc o ținută de festival, pentru că știu cât de faine sunt și cum atmosfera de acolo nu poate fi înlocuită cu nimic altceva, distracția cu prietenii și toate mometele frumoase, mai ales acelea care nu apar pe instagram, pe facebook sau pe snapchat, sunt amintiri pe care le vei prețui o viață. 




De vara trecută îmi doream o pereche de sandale gladiator, dar nu găseam unele care să-mi fie pe plac, ba erau prea simple, ba erau prea complicate și în stilul Pocahontas, ba găseam câte ceva care să nu mă încânte la ele, asta până când am intrat din întâmplare pe site-ul dePurtat și le-am găsit pe acestea. Salopeta are un imprimeu foarte simpatic, de vară, iar geanta cu fanjuri completează perfect această ținută de prințesă petrecăreață.



8 comentarii :

  1. Imi place foarte mult salopeta, iar geanta o ador!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe :D Mulțumesc :D Pozele din Iași nu-ți plac? :))

      Ștergere
  2. Imi plac sandalele, imi place salopeta iar despre geanta nu am cuvinte sa iti spun cat de mult imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu m-am îndrăgostit pe loc de gentuță când am văzut-o pe site :D Chiar e de efect :*
      Pupici! :*

      Ștergere
  3. Iti sta super in salopeta. xoxo

    http://www.semblog.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. sandalele sunt dementiale!!! vreau si eu asa ceva! de salopeta nu mai zic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am lăsat link-ul către Salopetă, vezi că are un super preț acum, doar că o să se cam ducă vara până îți ajunge comanda :)) Poți să o ți pentru vara viitoare, eu fac așa uneori :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!