miercuri, 18 mai 2016

7 chestii pe care probabil nici tu nu le suferi


Și dacă ar fi doar 7 ar fi bine :)) Sunt multe chestii pe care oamenii le fac și mă enervează de mor, chestii fără de care lumea ar fi un loc mai bun, dar am ales astăzi cele 7 tipuri de oameni și lucrurile enervante pe care le fac cu care mă confrunt aproape zilnic și am zis să vă spun și vouă care-s piticii mei :)) Deci hai să facem o listă, abia aștept să citesc ce vă enervează și pe voi.

1. Oamenii care nu sunt atenți niciodată la discuții

Și fie pun întrebări inutile sau despre care deja s-a vorbit, sau spun ceva total pe lângă subiect. Adică dacă cineva tot depune efortul de a-ți prezenta ceva sau de a-ți împărtăși din experiențele lui, măcar din politețe ascultă-l! Nu te uita ca mâța în calendar și nu pune întrebări despre destinații de călătorie într-o conversație despre cele mai noi lecturi.
2. Oamenii ăia care stau la casă la Mc/KFC/Starbucks și se gândesc

Cât stai la coada aia interminabilă, la care stau și eu de altfel, în spatele tău, trec vreo 5-10 minute în care nu faci NIMIC! absolut nimic! și ai o groază de timp să te gândești ce mama naibi vrei să mănânci, deci nu mai sta încă 10 minute să te gândești, ca la final să spui ”Mmm, dă-mi o cafea simplă totuși”

3. Oamenii care nu semnalizează în trafic

Bă, să zicem că nu vezi un cedează, că nu știi regula din intersecția aia sau că azi te-ai trezit cu fața la cearceaf și pur și simplu vrei să forțezi o intrare, fără să dai prioritate, da să-ți trăiască, dacă vrei să faci dreapta, știi că trebuie să faci dreapta, folosește nenorocita aia de semnalizare, că n-am abilități de mama omidă!

4. Anulatul planurilor în ultima clipă

E ok, se mai întâmplă să intervină ceva urgent și să fie nevoie să anulezi niște planuri, dar dacă faci asta în mod constant ești un nesuferit și o să mori singur, fără prieteni!

5. Oamenii întârziați

Recunosc, nu sunt o persoană foarte punctuală, dar întârzierile mele sunt în limita bunului simț (maaaaxim 20 de minute) și anunțate! Vă urăsc pe voi cei care întârziați și nici nu răspundeți la telefon, de parcă v-ar ajuta cu ceva :)) 

6.  Oamenii închiși la minte, care cred că le știu pe toate

Eh, aici ar fi ceva de dezbătut, dar prefer să o tai mai scurt. Nimeni nu s-a născut învățat, mereu e loc de mai bine și dacă nu vrei să evoluezi cel mai bine te-ai retrage în junglă și ai începe să mănânci banane și furnici, pentru că ai rămas o primată! În schimb îi respect pe cei care consideră că poți învăța ceva din fiecare situație nouă de viață.

7. Oamenii ăia care nu lasă nici o melodie până la capăt

Don`t! Just don`t! E printre cele mai stresante chestii să auzi frânturi de ritmuri și de cuvinte continuu.

17 comentarii :

  1. Si cred ca as putea adauga si oamenii mari care mint. Nimic nu-i mai urat decat minciuna, falsitatea! Eu din pacate am avut ocazia sa intalnesc si astfel de persoane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! Nici mie nu-mi plac atfel de oameni.

      Ștergere
  2. Cateva lucruri de obiectat la punctul 3. In primul rand daca nu vezi un cedeaza s-ar putea sa faci un accident sau daca te evita, sa iti bage putina carne in frigider(daca are dacie sper sa nu evite). Cu fortarea nu stiu ce sa zic e la fel ca la cedeaza doar ca il vezi, mergi pe faza ca lasa ca pune el frana, daca e cu dacie sper sa nu o foloseasca si sa te ia in plin ca meriti.
    Ai facut o comparatie foarte proasta. Este mult mai grav sa nu cedezi trecerea decat sa uiti sa dai un semnal. Necedand trecerea sau fortand un semafor poti omora pe cineva nevinovat.
    By the way, nici tu nu prea dai semnale sper ca macar oglinzile sa le folosesti la ceea ce trebuie.
    In incheiere ar trebuii sa te mai gandesti putin la ce ai spus la punctul 3. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt nu ai înțeles la ce mă refer în tot punctul 3. Este vorba de forțat un verde și trecut atunci când mai e 1 secundă (semafoarele sunt reglate astfel încât să existe un decalaj între ele) , iar despre cedat trecerea, mă refeream în special la intersecțiile nesemnalizate, unde de obicei se trece după cum se înțeleg șoferii, nu neapărat după prioritatea de dreapta.

      Actually, nu știu dacă ești în măsură să-mi critici felul de a conduce. Desigur că nu sunt perfectă, dar semnalizările nu le uit niciodată, am ceva experiențe legate de treaba asta și am grijă să semnalizez mereu, chiar dacă nu e nimeni în trafic atunci :D Anyway, mulțumesc de ”sfaturi”, dar schimbă modul de abordare sau întreabă dacă nu ai înțeles clar ceva :D

      Ștergere
    2. Ar trebuii sa mai citesti cartea de legislatie. Intr-o intersectie nedirijata intotdeauna acorzi prioritate de dreapta. Nicaieri in circulatie nu se trece in functie de intelegerea dintre soferi, din punct de vedere legal cel putin.

      Ștergere
    3. Știu legislația în vigoare, dar vorbeam despre ce se întâmplă de fapt în lumea reală :D
      Ar trebui, totuși, să mai citești ceva gramatică de clasa a 7-a :D

      Ștergere
  3. As mai putea adauga oamenii care stau fix in fata intrarilor de la metrou ca sa-si caute cartela prin geanta, buzunare, etc.
    Adica c'mon.. mai e si aglomerat, chiar nu-ti poti scoate cartela inainte sa ajungi acolo?
    Sau daca chiar iti ia ceva mai mult sa o scoti, macar nu te opri fix in fata intrarii, ca sa nu mai lasi pe nimeni in fata ta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, oricum, oamenii ăia care blochează accesul la ceva nefăcând nimic acolo :)) Exact cum e cu cei de la KFC :))

      Ștergere
  4. :)) pe mine ma scot din sarite persoanele din trafic. pana sa fiu sofer de zi cu zi, nu ma gandeam ca lumea e atat de batuta-n cap. nu imi plac femeile imbracate tipator, kitschos, nu-mi plac barbatii in toata firea cu pantaloni mega-mulati si cu o javra pitica in lesa...

    RăspundețiȘtergere
  5. Aoleu :)) nu uita de gleznele la vedere si tricoul decoltat pana la buric si pieptul fara nici un fir de par :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa nu uitam de vecinele pensionare din fata blocului ce stau toata ziua si barfesc pe oricine iese sau intra in bloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt camere de supraveghere full hd ele :))0

      Ștergere
  7. Pe mine ma scoate din minti cand ii scriu cuiva pe facebook si imi apare ca a vazut mesajul dar nu raspunde , ok 5 10 15 30 minute dar nu o zi intreaga adica de ce , de ce ai face asa ceva sau oamenii care promit sa faca ceva si nu se tin de promisiune sau persoanele care te suna doar cand vor sa se laude cu ceva gen 1:Hei buna, ce faci , 2:Buna bn uite...1:Aha aha , ok lasa asta uite eu mi am luat o rochie noua de la firma x deci e asa misto si are....etc si simti ca discutia nu se ternina si apoi iti zic ok bine pa mai vorbim 😂😂😂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😂😂😂Ce amuzantă e ultima:))) nu prea am păţit chestii de genul, dar mă imaginez într-o situație aşa 😂

      Ștergere
    2. Stiu , mie mi s-a intamplat si mi s-a parut super comic :))

      Ștergere
  8. Hahahaha you're funny!
    Cred ca ar trebui sa scriu si eu 7 lucruri care ma scot din sarite :))) Ar fi amuzant si pentru mine..sau enervant sa-mi aduc aminte ce ma enerveaza...hehehhhhe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit leapșa ta cu 15 chestii ciudate și cred că ar fi funny să mai schimbăm idei de-astea amuzante între noi :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!