miercuri, 6 aprilie 2016

Review: Pupa Like a doll blush


Neața, dragelor!
 Deși astăzi va fi o zi foarte ocupată, în care trebuie să dau un interviu, iar apoi să facem pozele pentru albumul de sfârșit de liceu, dar și să ajung până la poșta vamală să ridic un colet și toate astea până în ora 12, vremea asta frumoasă îmi dă poftă de viață așa că m-am gândit să vă scriu despre un produs perfect pentru primăvară și care m-a făcut să-l îndrăgesc deși nu eram tocmai fană. De asemenea, produsele despre care voi scrie de acum înainte vor fi numai cele care mi-au creeat o impresie foarte bună, n-are rost să ne mi consumăm timpul cu produse average sau low.



Bineînțeles că ambalajul m-a făcut să cumpăr acest blush, nici măcar nu l-am swatch-uit în magazin, deși am avut ocazia, pentru că m-am gândit că oricum n-o să-l prea folosesc, pentru că nu îndrăgesc așa mult blush-ul și mă bazez de obicei pe contouring și highlighter pentru machiajul de zi cu zi, dar și pentru cel de seară. Când am ajuns cu el la hotel l-am desfăcut și l-am încercat să văd cum stă treaba. L-am încercat pe degete și pe mână și m-am speriat e pigmentația lui, pe bune :)) M-am gândit că o să arăt ca un clown și chiar așa a fot prima dată când m-am folosit pe față, dar m-am prins repede că trebuie doar să-l ating cu pensula, ca și cum m-ar frige și chiar și așa uneori simt nevoia să o scutur. Se întinde și se blenduiește frumos pe față, dar ceea ce îmi place cel mai mult la el este aspectul fresh pe care îl dă tenului, culoarea fiind un rozaliu cu subtonuri calde potrivit tenului meu și m-am îndrăgostit de sideful fin auriu pe care-l conține. De multe ori când folosesc acest blush nici nu mai simt nevoia de iluminator, mai ales în machiajele de zi. promit că o să revin cu poze purtându-l pe ten.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Abia aștept să îți citesc părerea!