vineri, 22 aprilie 2016

Prima experienta cu unghiile tehnice


Până de curând doar admiram de departe unghiile tehnice, dar încă nu îndrăznisem niciodată să îmi pun. Mi-am dorit să fac acest pas într-o perioadă în care unghiile mele nu creșteau aproape deloc să apelez la această variantă, dar apoi le-am adus pe drumul cel bun și am reușit să le las să crească, până când, recent, câteva au început să cedeze și cum urma să plec de acasă destul de mult timp am considerat că este cel mai bine să apelez la construcție, decât să stau mereu cu grija lor. Hai să vedem ce avantaje și ce dejavantaje există! 


Procedeul în sine durează destul de mult, în jur de 2 ore, dar pentru mine nu a fost o problemă pentru că fetele de la Pretty Monkey sunt foarte simpatice și nici nu am simțit cum trecea timpul.

+ Scapi de grija manichiurii: nu mai trebuie să le pilești, nu mai trebuie să le ștergi și să le faci la fel de des, plus că nici nu o mai faci tu 

+Dacă ai unghiile ca ale mele, tari, dar casante și nu te descurci cu ele scurte *eu nici mesaje nu pot scrie* , construcția va fi mană cerească și pentru tine 
+ Poți să alegi orice design și va arăta la fel la ambele mâini :))

- De când le port am descoperit că unghiile mele cresc foarte repede și spatiul dintre cuticulă și partea acoperită de gel devine inestetic atunci când unghiile cresc ceva mai mult 
- Dacă alegi un design prea complicat riști sa nu-l mai suferi după un timp. 

Eu am ales un model destul de simpluț, în forma numită "ballerina" , iar data viitoare le voi face albe, poate cu ceva design micuț, auriu, abia aștept întreținerea! 

6 comentarii :

  1. Si eu imi doresc de mult sa mi pun insa niciodata n am avut curaj , felicitari pentru alegerea facuta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Eu mi-am făcut curaj și cu siguranță o să-mi mai pun un timp, cel puțin până după banchet, sunt super mulțumită de cum se comportă și am dat de o echipă super-faină la salon :D :*

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult culoarea aleasa

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am avut unghii cu gel o singura data pana acum, nu le-am pus lungi, dar simteam ca nu sunt ale mele, ca sunt in plus. nu m-am obisnuit si le-am dat jos dupa vreo saptamana. dar la nunta o sa fac un efort ca sa le tin...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am obisnuit repedr cu ele, abia astept sa mi le pun pe cele pt banchet si sa vi le arat, dar inca nu m-am hotarat la model <3

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!