marți, 5 aprilie 2016

Outfit: Eclectically


 Postul ăsta nu-i atât un outfit, cât e povestea unei contopiri, e despre cum se contopește apa cu cerul și cu pământul, e despre cum se îngână ziua cu noaptea la apus, despre cum am reușit să integrez în același outfit o fustă de prințesă dintr-un voal ușor, un top dantelat într-o culoare puternică și o geantă neagră cu un design vintage, pentru că nu textila e importantă ci atitudinea și așa cum natura îți revelă frumusețea în cele mai inedite combinații, un outfit eclectic nu poate arăta decât senzațional, dacă-l porți cu atitudinea potrivită.
Contrastul, ineditul și neașteptatul sunt cele care dau savoare vieții și spargerea tiparelor e o filosofie de viață pentru mine.
Tu ce părere ai de ținuta mea și ce crezi despre abordarea unui stil nonconformist, atât vestimentar, cât și de viață?












11 comentarii :

  1. Esti minunata! Si tu si tinuta si pozele si tot !!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos spus si frumoase poze. Sunt sigura ca aparatul de iubeste foarte mult, pana si poza unde te strambai la el e minunata.

    RăspundețiȘtergere
  3. super frumi tinuta si pozele sunt suuuper <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa tinuta
    Te urmaresc prin GFC cu numele de :Maria G
    Cand poti intra si la mine
    http://marcris84.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranţă voi intra să te vizitez:D purtăm acelaşi nume de familie ❤✌

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faina fusta, eu sunt fan articole maxi :))
    Kisses
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pot spune că-s tocmai fan înfocat, dar am câteva articole și vara abuzez de ele pentru că mi se par comode, lejere și ușor de purtat. fusta asta e mai elegantă, dar am și câteva mai casual pe care le port de câte ori am ocazia :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!