vineri, 29 aprilie 2016

Haul Kiko Milano


De fiecare dată când m-am apucat de scris la postarea despre Napoli, am pătruns într-un vis care mă trăgea din ce în ce mai puternic în portul ascuns vederii de ramurile copacilor și îmi petreceam următoarea jumătate de oră într-o reverie luminoasă, după care nu mai aveam chef de scris și renunțam, iar până reușesc să termin de scris despre orașul de care m-am îndrăgostit m-am gândit să îți arăt cele câteva chestiuțe cu care am plecat acasă.
Mi-am propus să încep ușor, ușor să shimb compoziția trusei mele de machiaj și am început cu produsele pentru ochi: farduri, tușuri, rimeluri, axându-mă pe Melkior și Kiko, pentru că știamcă voi ajunge în Italia și voi avea acces mult mai ușor la acest brand, așa că am intrat să iau câteva farduri și am ieșit cu 7.  Preferatul meu este cel din prima poză, stânga sus, o nuanță superbă de vișiniu sidefat, dar și celelalte îmi plac foarte mult.





Pentru față nu mi-am mai cumpărat decât un blush și un fond de ten, la care m-a dat pe spate textura, dar după ce l-am pus pe față nu-mi mai place așa tare, oxidează puțin și se strânge după câteva ore pe față, dar dacă am grijă la machiaj nu-i nici o problemă. În schimb, blush-ul îmi place mult de tot, de la ambalajul super elegant și classy, până la textură și pigmentație, este fin și ușor de lucrat pe față și are o culoare a cărei intensități o poți controla în funcție de cum manevrezi pensula peste cele 3 culori componente și este mat. 
Îmi plac produsele lor și cu siguranță voi mai cumpăra dacă voi mai avea ocazia.

6 comentarii :

  1. Aștept cu interes postarea despre Napoli, e pe lista mea cu orașe din Italia în care-mi doresc să ajung cândva! :D
    Blush-ul și fondul de ten le-am luat și eu când am fost luna trecută în Roma, din păcate la fondul de ten am ales greșit nuanța din grabă, așa că nu-l pot folosi, dar de blush m-am îndrăgostit și eu, am altă nuanță dar e de vis, aș mai lua și o alta.
    Îmi pare rău că fardurile nu le-am băgat în seamă, am unul din gama asta mai de mult, pe viitor aș mai lua și altele, să fac o paletă. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să încerc să-l termin cât mai repede și promit că te anunț :* De obicei postez joia articolele de travel. Și eu vreau mai multe farduri, pentru că vreau să completez o paletă mai mare, de 12 sau de 24 de farduri :D La fondul de ten am stat ceva, pentru că voiam să iau mai multe, să le pun și în trusa ”work”, bine că n-am făcut-o :))

      Ștergere
  2. Ar fi frumos daca ai fi pus si swatch-uri , oricum sa le stapanesti sanatoasa .

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu o baza pentru unghii de la kiko, primita saptamana asta, sunt tare mandra de ea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac muuult de tot produsele lor:D sunt calitative, iar raportul calitate/pret e foarte foarte bun. Nu prea cunosc produsele pentru unghii, pentru ca port acele extensii cu gel, dar prietena mea si-a cumparat cateva oje si e multumita de ele :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!