miercuri, 13 aprilie 2016

Cum salvezi o fustă prea scurtă? / Saving a too short skirt?


RO: De când temperaturile au început să crească mi-am făcut curaj și am început sa port mai des rochiţe şi fuste, cu toate ccă până acum nu erau în prima linie din garderobă. Iarna aceasta mi-am comandat multe fustiţe de pe internet, cum este şi cea din postarea de astăzi, pe care am comandat-o de pe dresslink acum ceva vreme, iar pe majoritatea le-am ales corect, dar se întâmplă câteodată ca hainele să arate diferit in realitate faţă de cum arată în pozele de prezentare si m-am ales cu o fustă într-o culoare superba, dar prea scurtă pentru copanele mele. Acum câteva zile am văzut la Descude ideea ei de a salva o fustă prea scurtă, anume aceea de a o purta cu un trench mai lung si m-am gândit că şi eu am felul meu de a o face purtabilă: cizmele peste genunchi! 

EN: Since the weather is so nice I used all my bravery resources and started to wear skirts and dresses as often as I can, eventhough they weren`t my favourite items in the wardrobe. This winter I ordered a lot of those online, like the one I`m wearing today, ordered from dresslink a while ago, and I chose most of the sizes well, but sometimes it happens to be a difference between photos and reality and I got an awesome skirt, which, unfortunatelly, is too short for me, so I found a way to wear it. 




RO: Outfit-urile cu multă piele la vedere nu sunt genul meu, aşa ca am purtat fusta de care povesteam cu noile mele cizme NewChic, prima mea pereche de over knee cu toc, care m-a scos din multe impedimente stilistice și am pus peste top o jachetă de piele de la Yoins.
Tu cum salvezi o fusta sau o rochie prea scurtă? 

EN: Too much showed skin is ot my type of outfit, so I wore the skirt I was talking about with my NewChic overknee boots, which saved me a lot of times and I covered everything with an Yoins jacket. 
How do you save a skirt that is too short? 



12 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Stiiiu, dacă n-ar deveni dubios le-aş purta non-stop 💗

      Ștergere
  2. Foarte frumoase cizmele desiiii nu cred ca as putea sa port deoarece sunt mai mica de inaltime si mi ar taia si mai mult din inaltime , dar tie iti sta foarte bine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am norocul sa fiu înaltă şi parcă tot aş mai vrea vreo 5 cm 😂😂😂 mulţuuu😘

      Ștergere
  3. Intr-adevar fusta are o culoare superba iar cizmele sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!😘😘😘 sunt îndrăgostită de această fustă, dar este extrem de scurtă din păcate si nu o pot purta altfel:*

      Ștergere
  4. Fusta este foarte frumoasa la fel ca si cizmele.Se aseaza foarte bine cele 2 piese pe tine.Eu nu am purtat cizme peste genunchi pentru ca nu sunt inalta si mi se pare ca mi se aseaza urat.Felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superba fustita<3 Mie imi place :) Ador combinatia asta de cizme lungi si fusta scurta <3 Te pup!

    P.S.: Ce par lung ai :O :O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeesc! Mă chinui ceva cu el, dar o să-l scurtez radical la vară :*

      Ștergere
  6. Cred ca te contrazici singura cand spui "Outfit-urile cu multă piele la vedere nu sunt genul meu". Un exemplu ar fi un alt articol de-al tau: http://ioanaesuper.blogspot.ro/2014/09/rochita-scurta-si-noaptea-pe-malul-marii.html . Acolo chiar ai mult mai multa piele la vedere decat ceea ce prezinti mai sus. Macar incearca sa fii si sincera daca tot vrei sa ajungi bloggerita de succes. Un alt sfat ar mai fi sa incerci sa fii originala. "ioanaesuper la ..." nu e tocmai o idee geniala de folosit, mai ales daca alte bloggerite de succes folosesc deja sintagme de genul pentru a vorbi despre sine. Incearca ceva nou si poate ai parte de mai mult succes pe viitor. Bafta in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, îți mulțumesc pentru comentariu și pentru atenția acordată blogului meu, observ că te-ai informat, dar trebuie să clarific câteva amănunte.
      În primul rând, între acest articol și cel citat există o diferență de 2 ani, timp în care oamenii se schimbă, se maturizează și evoluează, așa că mi se pare normal ca acum să fii lăsat în urmă un stil care nu mă mai reprezintă. În al doilea rând, având în vedere că era o ținută de plajă, nu cred că intră în categoria despre care vorbeam aici :)
      Iar ca să închei, având în vedere că acesta este un blog personal, am ales un nume pe care l-am considerat potrivit pentru a prezenta călătoriile mele :)
      Again, mulțumesc pentru sfaturi și interes, aș fi preferat ca acest comentariu să nu fie anonim!

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!