luni, 14 martie 2016

Etiquette - a way to live


După cum am anunțat pe Facebook, Instagram și Snapchat (noua mea obsesie, @ioanaesooper , în caz că vreți să mă urmăriți) am decis să inaugurez o nouă categorie pe blog și să-i schimb puțin orienterea din zona de beauty, mai mult spre zona de fashion și stil de viață. Nu puteam lăsa ne-explicat acest nou topic, pentru că numele nu relevă prea multe așa că prima postare va fi o lămurire asupra categoriei. 

Ce este etiquette?

Etiquette este modul în care o lady se comportă în societate și cel în care face față neprevăzutului, cum știe să se facă plăcută și cum reușește să îi impresioneze pozitiv pe cei cu care intră în contact. Etiquette este despre atitudine, stil, eleganță și are un rol constructiv pentru fiecare dintre voi, fetele mele dragi, dar și pentru mine. 

4 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!