miercuri, 23 martie 2016

Cu ce asortăm părul roșu?


Nu știu despre voi, dar pe mine mă influențează foarte tare vremea, iar cele câteva zile frumoase în care primăvar chiar îți desfăcea mantia mi-au redat pofta de viață și parcă mi-au dat putere să-mi reiau ritmul haotic în care lucrez și chiar dacă nu a durat foarte mult, razele soarelui m-au încărcat cu o energie pozitivă care se menține și astăzi.
Pentru că sunt îndrăgostită până peste cap e culoarea părului pe care o port de aproape un an, mai exact o nuanță de roșcat închis pe care am derivat-o de curând ușor spre mov, m-am gândit că un astfel de articol ar fi util , din perspectiva faptului că  deși este o culoare superbă, este foarte pretențioasă, atât de întreținut, problemă pe care am discutat-o AICI, dar și de purtat, restrângând mult gama cromatică pe care o avem la dispoziție pentru a crea outfit-uri.

Alb

Albul este o alegere bună pentru orice combinație, dar prin contrastul pe care îl crează sub sau în spatele unor plete roșcate le scoate în evidență și le pune în valoare întreaga splendoare, mai ales dacă ai părul lung.

Negru

Bineînțeles că negrul nu putea să lipsească de pe listă, nuanța de mister pe care combinația de negru și roșu o sugerează, dar și imaginea puterii asociată cu aceste 2 culori pot transforma pe loc un outfit monoton într-o țiută cu personalitate, adăugând câteva accesorii statement.

Nude

Nuanțele nude se potrivesc de minune cu roșul părului pentru că îl temperează, dar și pentru că fiind neutre îți oferă posibilitatea de a te juca cu contrastele.

Verde army și verde smarald

Deși teoretic roșu și verde nu se potrivesc, putți încerca combinații îndrăznețe cu verde army și cu verde smarald, care mie mi se par foarte inspirate, tocmai datorită ineditului pe care îl aduc unei ținute.

10 comentarii :

  1. Am avut si eu parul roscat si imi era usor sa il asortez cu orice. :**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare ca nu merge chiar cu orice, adica nu-l vad alaturi de albastru electric sau galben pai, pentru ca ar fi cam mult :D :*

      Ștergere
  2. Eheeee, imi aduc aminte aucm 3-4 anisori cand aveam si eu parul rosu, aramiu (toate nuantele de genul) imi placea tare mult, dar once u go blonde...u never want another color! Hmm...eu sunt blonda de prin 2009, dar am mai schimbat culorile, insa de fiecare data am revenit la blond :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuuu, nu vreau sa renunt la rosu, cel putin nu acum. Dar daca o voi face, sigur voi avea parul mov-mov sau gri, intr-un fel de ombre, cu radacinile negre si lungimea firului de par gri :)) nu stiu cum sa explic asta mai bine :))) Pupici! :*

      Ștergere
  3. Eu n-am probleme, il asortez cu orice :D si arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata bine cu aproape orice, e super frumos :)) Eu am ales culorile cu care se imbina perfect. Exista si exceptii, de exemplu cu albastru electric mi se pare o combinatie fortata :d

      Ștergere
  4. Nebunuca??? Ce tare-i tricoul asta! :D <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E făcut de firma mea, ne găsești pe facebook ”Provincia” ca să vezi ce alte modele mai avem :D :*

      Ștergere
  5. Nu stiam ca ar trebui sa ne asortam hainele cu culoarea parului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu neapărat să le asortăm, dar să arătăm cât mai bine, mai ales atunci când nu purtăm o culoare naturală :D :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!