miercuri, 16 martie 2016

Concurs: Pe tine ce te inspiră?

Pentru că este minunat să primești cadouri, dar și să le oferi, să simți că îi poți aduce cuiva o bucurie, chiar dacă nu cunoști persoana respectivă, este unul dintre cele mai frumoase sentimente, să oferi fără să aștepți nimic în schimb. Astăzi am pregătit pentru tine un concurs prin care să sărbătorim primăvara și gândurile bune, zilele cu soare și tot ceea ce te face fericită! Adona.ro, magazinul meu preferat de genți, s-a alăturat cauzei mele și vrea să facă uneia dintre voi cadou geanta Monica, o geantă veselă, drăguță și care mie îmi inspiră exact frumusețea și liniștea unei zile de primăvară târzie. 

Ce trebuie să faci ca Monica să fie a ta? 
1. Vreau să dai like și share paginii de facebook a magazinului Adona ca să vadă cât mai multă lume ce genți faine au.
2. Spune-mi într-un comentariu care este geanta ta preferată de pe site și ce te inspiră și te motivează pe tine.
3. Dă like și share paginii mele Ioanaesuper sau pozei concursului de pe pagină, ca să dăm o șansă cât mai multor fete. 
3. Fii creativă, nu voi alege câștigătorul prin Random, ci după comentariul cel mai elocvent.

Concursul durează până pe 1 aprilie!

22 de comentarii :

  1. Geanta "Charlotte".Inspiratie gasesti oriunde,numai sa vrei,sa ai bunavointa si sa iubesti cu adevărat viata,sa te bucuri de fiecare dimineata si indiferent de cate greutati ai de la viata ,fruntea sus, ele sunt trecătoare.Motivatia mea e insasi viata, culmea e ca e numai una."Traieste-ti viata ".

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.adona.ro/geanta-monica.html aceasta este geanta pentru ca e primavara si e decorata cu flori. Iubesc primavara, iubesc florile, iubesc si pretuiesc viata. Iubesc tot ce imi da speranta cine poate fi: primavara cand totul renaste si se reinoieste.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.adona.ro/geanta-ariana.html-ma inspira aceasta geanta,imi da o nota de eleganta aparte si ma duce cu gandul la marile dive-Cornelia Becheru

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult aceasta geanta, http://www.adona.ro/geanta-vika.html e feminina, stilata ! Stefanescu Ramoa Guilberta

    RăspundețiȘtergere
  5. ce ma inspira pe mine...mama mea...ma inspira felul ei de a fi, bunatatea si rabdarea ei, curajul ei...ma inspira sa vreau sa vreau sa fiu ca ea...geanta preferata http://www.adona.ro/geanta-caprice.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Zambetul si inocenta copiilor, rasul lor cristalin ca un clinchet de clopotel,faptul ca ei gasesc bucurie si fericire in tot ce-i inconjoara, ei sunt o sursa de inspiratie pentru mine. Ma motiveaza fiul meu. Fericirea lui depinde in mare masura de fericirea mea. Atunci cand m-a vazut plangand, a suferit si el, atunci cand m-a vazut trista, s-a intristat si el. Orice copil isi doreste ca mama lui sa fie fericita si pentru asta trebuie sa luptam.

    Foarte greu sa fac o alegere, care geanta e preferata . Am ales geanta Lilly http://www.adona.ro/geanta-lilly.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Geana Brandi e preferata mea. https://www.facebook.com/adona.ro/photos/pcb.930999577008177/930999200341548/?type=3&theater
    Ma inspira si ma motiveaza in fiecare zi ambitia si dorinta de a-mi depasi limitele.Pur si simplu nu pot lasa o provocare sa treaca pe langa mine fara sa stiu ca mi-am dat tot interesul sa reusesc.Nu pot decat sa ma consider o fericita pentru ca sursa motivatiei mele este una la patrat,pentru ca am 2 copii si ei sunt inspiratia mea.Vreau ca ei sa fie mandri de mami.O mami motivata si inspirata ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Motivatie si inspiratie gasesc si acolo unde ma astept mai putin . E cazul aici ,de exemplu .Toate gentile sunt foarte frumoase dar cand am vazut-o pe aceasta http://www.adona.ro/geanta-clutch-eleganta-pearl.html mi-a venit in minte celebra expresie ,,dati-mi un punct de sprijin si voi rasturna pamantul".In traducere personala inseamna ca acest clutch ar putea fi sursa inspiratiei atunci cand vreau sa creez o tinuta pentru un eveniment si sunt in pana de idei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Aceasta geanta imi place pentru ca e superba si foarte eleganta http://www.adona.ro/geanta-zahra.html

    RăspundețiȘtergere
  11. http://www.adona.ro/rucsac-tara.html

    Ma motiveaza simplitatea lucrurilor si ma motiveaza aprenta lasata de lucrurile simple pe care din pacate nu toti stiu sa o aprecieze.
    chiruadela@yahoo.com fb chiru adela

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.adona.ro/geanta-sydney.html
    Îmi place geanta Sydney pentru că este elegantă, poate fi purtată atât cu ținute casual, cât și la ținute elegante, este încăpătoare, are o formă plăcută ochiului și, cu siguranță, atrage toate privirile.
    Pe mine mă inspiră și mă motivează frumosul. Orice lucru și orice ființă este frumos/ frumoasă în felul său. Frumusețea reprezintă o parte din orice: floare, suflet, muzică, ființă, haină, geantă, etc.
    Frumusețea interioară a oamenilor mă motivează, deoarece încă mai am speranța ca bunătatea să existe și să se manifeste fără rețineri în viitor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Clar geanta Monica este preferata mea! Cu alte cuvinte : dragoste la prima vedere <3 Tot ceea ce contine fluturi ,flori ,culoare ,veselie mă atrage si ma inspira !

    RăspundețiȘtergere
  14. Ador geanta MONICA, http://www.adona.ro/geanta-monica.html! Este o geanta incapatoare, vesela, deosebita, superba! Mi-a atras privirea ca un magnet!

    RăspundețiȘtergere
  15. Servus,
    Geanta Monica e absolut superba :) si cu atat mai mult imi e simpatica pentru ca imi poarta numele, de aceea a si devenit geanta mea preferata de pe site http://www.adona.ro/geanta-monica.html. Imi place ca are un design vesel si frumos si imi aduce aminte de comunitatea care ma inspira in fiecare zi, respectiv grupa Fluturasilor. Pentru ca eu sunt educatoare, copilasii din grupa mea sunt cei care ma inspira in fiecare zi. Copilasii mei sunt ca niste fluturasi zglobii si veseli, plini de energie, fiecare este deoasebit, unic in felul lui, fiecare este frumos. Ei ma inspira sa fiu creativa sa realizam impreuna lucruri frumoase: martisoare, felicitari de ziua mamei, colaje, picturi, sa invatam poezii, sa citim povesti, sa cantam si sa dansam impreuna. De exemplu, ma pregatesc pentru inspectie pentru saptamana viitoare si in weekend am creat o poveste pentru copilasii mei, azi am desenat cele 4 planse care corespund secventelor din poveste si maine urmeaza sa le pictez. Da, pot sa spun cu mana pe inima ca ei ma inspira, ei merita tot ceea ce este mai bun si daca la sfarsitul zile imi dau un pupic sau o imbratisare pot sa spun ca sunt cea mai fericita.
    Iti doresc o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna si bine te-am gasit !!
    Cunosc magazinul Adona.ro de ceva timp si pot sa spun ca au lucruri minunate,superbe ; despre genti am numai cuvinte de lauda,toate sunt frumoase,imi este greu sa ma hotarasc doar la una preferata.
    Dar,daca trebuie sa aleg,atunci imi place foarte mult geanta Rae,de culoare rosie,eu iubesc aceasta culoare,mi se pare o culoare care te scoate din anonimat,te face sa te simti deosebita,speciala si in atentia tuturor ; Rae m-ar insoti la serviciu,ca sa imi faca ziua de munca mai usoara,si de asemenea ar merge cu mine la cumparaturi.
    De asemenea,geanta Monica mi-ar face viata mai frumoasa,romantica si mai colorata ; este numai potrivita pentru anotimpul in care ne aflam,pentru o primavara frumoasa si insorita ( chiar daca meteorologic numai primavara nu este ).Aceasta superbitate cred ca as purta-o peste tot : la cumparaturi,la plimbare sau in vacanta,mai ales in vacanta.
    Ca sa raspund la intrebarea ce da titlul acestei postari,pe mine ma inspira lucrurile frumoase din jurul meu,oamenii dragi si minunati care sunt langa mine,sau pur si simplu o persoana pe care o zaresc dimineata in jur spre serviciu,sau casiera de la supermarket care seara la orele 21.00 afiseaza fiecarui client cel mai frumos zambet al ei.
    Pentru ca eu consider ca o zi in care nu am zambit este o zi pierduta din viata mea,imi place sa ofer zambete familiei si persoanelor pe care le intalnesc,si atunci cand ei imi raspund ma simt minunat,sunt inspirata sa continui,pentru ca ceea ce fac,fac bine.
    Primavara este unul dintre anotimpurile preferate ( de fapt,toate imi plac,cred ca in fiecare gasesc ceva care sa ma inspire) pentru ca acum totul revine la viata,apar culorile in jurul nostru,florile de primavara cu parfumul lor inconfundabil,scot hainutele de primavara mai in fata si de-abia astept sa le scot la plimbare,sa ne inspiram reciproc in a avea o primavara de neuitat.
    O primavara frumoasa,insorita si plina de inspiratie iti doresc si tie !!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna!.Motivatie si inspiratie-poseta -cand suntem ladys-o tinuta mai lejera geanta, iar pentru o tinuta sport aleg http://www.adona.ro/rucsac-raya.html Inspira tinerete vacanta,suflet tanar, iubire,locuri de vizitat

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu sunt fascinata de geanta Monica, adica aceasta http://www.adona.ro/geanta-monica.html. Este foarte vesela, ea insasi o primavara, de fapt chiar i s ar potrivi acest nume! o multitudine de flori si fluturi, bucurie curata! Imi inspira buna dispozitie instantaneu si pofta de viata! Revenind, ma inspira frumosul, lumina, caldura si generozitatea sufleteasca! O zi luminoasa, un boboc de floare, o carte faina, un film fantastic, nu SF, o persoana calda, sunt mici lucruri care ma inspira. In ceea ce priveste motivatia, incerc sa fac bine, in tot ceea ce intreprind.

    RăspundețiȘtergere
  19. De pe site imi place in mod deosebit rucsacul Joy ( http://www.adona.ro/rucsac-joy.html). Poate si pentru ca viata m-a modelat ca o femeie activa. Incerc sa tin pasul cu cei care vin din urma, ma implic in viata de zi cu zi a copiilor mei incercand sa-i invat sum sa faca alegerile, astfel incat sa obtina cu minim de efort un maxim de productivitate. Din ce ma inspir? Privesc in jurul meu si vad atat exemple pozitive cat si greseli. Incerc sa le adaptez la stilul meu de viata.

    RăspundețiȘtergere
  20. Geanta Monica este preferata mea ...ce ma inspiră pe mine....în primul rand ,fetele mele,ele sunt rațiunea mea de a trăi, fiecare gest,de fiecare data când îmi spun te iubesc mama....ce poate fi mai frumos pe acest pământ? Este ceea ce isi dorește orice mamă, dragostea copiilor sai e cel mai pur sentiment. ...inspiratie pentru cei mai minunați scriitori ce ne-au încântat de-a lungul vremii cu superbe poezii !

    RăspundețiȘtergere
  21. Geanta Monica este preferata mea ,simt ca port primavara cu mine.O geanta casual care poate fi asortata la tinute casual sau tinute pentru vacante.Macul simbolizeaza, in primul rand, frumusetea si gingasia persoanei care primeste floarea. Este floarea dragostei pasionale, asociata cu ardoarea si nerabdarea. Ma motiveaza dorinta de a fii langa fica mea si de a o sprijinii si ma inspira natura renascuta; de exemplu un camp de maci ,care imi transmite senzatia de gingasie,sensibilitate ,prospetime

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!