miercuri, 24 februarie 2016

Wishlist NewChic

Azi stătea și mă gâdeam că n-am mai făcut cumpărături de mult, așa că am intrat pe unul dintre site-urile pe care le-am descoperit de curând, anume NewChic, mi-am ales repede câteva lucrușoare care mi-au plăcut și le-am băgat în coș. Ce ziceți, vă plac alegerile mele?

M-am îndrăgostit de rochia asta în secunda în care am văzut-o. Îmi place la ea că este elegantă și în același timp sexy și ador ideea de tuxedo dress, dar până acum nu am găsit niciuna care să avantajeze forma corpului meu. Dacă vă place și vouă, o găsiți AICI.



Am pus ochii pe cardiganul ăsta blănos acum mult timp,  îl văzusem pe alt site și nu-l mai găseam, nici nu știți cât sunt de fericită că am dat peste el din nou, abia aștept să-l am! Dacă și vouă vă plac urechile pufoase, îl găsiți AICI.


Mă tot gândeam de ceva timp să-mi schimb portofelul, dar parcă nu găseam nimic să mă mulțumească sau să-mi placă mai mult decât cel simpatic pe care îl am acum. Până l-am găsit pe ăsta și m-am îndrăgostit pe loc. Dacă și voi văă doriți un portofel stylish pe acesta în găsiți AICI, la jumătate de preț.


Astea sunt dumnezeu tatăl și numai pentru ele am făcut comandă. Îmi doresc o pereche de cizme de-astea de muuuult timp și mereu am amânat, dar am zis că azi le iau, chiar dacă le trece vremea până îmi ajung, le voi purta la toamnă, iar prețul mic de AICI a făcut chiziționarea lor și mai ușoară. 
Ultima chestie e șapca asta super funny pe care nu știu de câte ori am să o port, dar îmi place de mor, așa că am cumpărat-o mai mult din instinct de AICI.


2 comentarii :

  1. Rochia e mortala. Imi place enorm si as fi mandra sa o port. Imi mai place foarte mult cizmele si sapca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și eu ador rochița, sper să fie și materialul de calitate. :D :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!