sâmbătă, 13 februarie 2016

Tu ai grijă de timpul tău?


Ne-am grăbit atât de tare să evoluăm încât procesul nu a fost unul firesc, în loc să înaintăm treptat am dat foc trecutului ca să fim nevoiți să ne adăpostim în viitor și o dată ajunși acolo ne-am trezit ca dintr-o reverie că nu mai avem nimic din ceea ce ne distingea: eleganța, manierele, detaliile aparent insignifiante, dar care cumulate însemnau atitudine. Azi nu ne mai pasă de cum trece timpul, ci de cât câștigăm cât trece timpul, așadar am mecanizat procesul și aflăm cât e ora de pe ecranul unui device, nu de la încheietură, purtăm ceasul de mână ca accesoriu și rar ne uităm la el, știm cum să-l asortăm, cum să-l purtăm, dar nu și cum să-l îngrijim, de-aia m-am gândit la acest articol, pntru că de la un timp am dezvoltat o pasiune pentru ceasuri, iar colecția mea începe să capete formă.
Ca să menții ceasul într-o stare bună cât mai mult timp trebuie în primul rând să nu ncerci să îi desfaci carcasa sau capacul și nici să îndepărtați garnitura de cauciuc, deoarece ea apără interiorul de praf și trebuie schimbată o dată la 2-3 ani și evitați expunerea acestuia la apă sărată pentru că faciliteză apariția ruginei.
Nu strânge niciodată prea tare cureaua, pentru că aerul nu va putea pătrunde, iar încheietura va transpira, ducând la căpătarea unui miros neplăcut și aveți grijă să nu depozitați un ceas cu cureaua de piele în același loc cu ale articole colorate, mai ales dacă pielea este deschisă la culoare sau este încă udă, după spălare și nici sub bătaia directă a razelor solare, pentru că se poate decolora. Pentru a curăța o brățară metalică, este recomandat să o ștergeți cu un material textil uscat, iar dacă este nevoie să o spălați cu o periuță moale și un detergent neutru.
Feriți-l de temperaturi extreme și de impacturi prea puternice, căci chiar dacă a fost proiectat să le reziste celor din viața de zi cu zi, un șoc preamare ăl poate afecta.
Eu am comandat pentru ceasurile mele un suport, și le țin pe vanity table, ca să le am la îndemână și să le pot asorta mai ușor la ținutele pe care le port. 

13 comentarii :

  1. Imi plac ceasurile tale! Si eu sunt o ”colectionara”..daca pot sa spun asa :)
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am descoperit pasiunea asa de curând și parcă mereu când ies la cumpărături îmi fug ochii după ceasuri :))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Fossil Perfect Boyfriend, cel cu curea de piele bej, nu îmi amintesc exact numele lui :*

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Doamne, eu mereu aș mai cumpăra câte unul, dar încerc să mă stăpânesc :))

      Ștergere
  4. Nu pot sa pot ceas, am mereu senzatia de sugrumare a mainii, dar imi placceasurile tale si grija pe care le-o porti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Sunt singurele lucruri pe care pun preț :*

      Ștergere
  5. Acum mi-am dat seama ca nu am niciun ceas. Am pierdut timpul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că până de mult nici eu nu le acordam importanță, dar acum nu ies din casă fără ele :)) :*

      Ștergere
    2. O sa imi cumpar si eu unul :D <3

      Ștergere
  6. ,,hrana pentru suflet" asa as descrie eu acest articol minunat.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!