vineri, 19 februarie 2016

The Romanian Aesthetics Concept

RO: Cu siguranță ai văzut pozele astea de mai multe ori pe facebook-ul ioanaesuper , dar nu ți-am spus niciodată povestea din spatele lor și cred că e timpul să o ști. Acum ceva timp am colaborat cu Romanian Aesthetics, o firmă care aduce un nou concept în industria fashion românească, centrându-se spre un anume tip de cumpărători, mai exact cei pasionați de training și body building, oferindu-le acestora tricouri cu mesaje motivaționale. De asemenea, de când le urmăresc conturile de facebook și instagram, care sunt o adevărată inspirație în domeniu, prezentând cei mai buni atleți români și forma lor de invidiat, am îneput să trag puțin de mine și să fac măcar câteva exerciții fizice acasa, până îmi reglez programul și voi putea merge la sală.

EN: You certainly saw this phtos on ioanaesuper`s facebook page , but I never told you the story behind them. Lately I collaborated with Romanian Aesthetics,  clothing brand that brings a new concept in the romanian fashion industry, focusing on only one kind of buyers, the ones avid for training and body building, offering them T-shirts especially designed for this area, with motivational quotes and so on. Better than this, sice I started following theor facebook and instagram accounts - really inspiration in the field, showing the best romanian athletes and their to-die-for shape, I started to push myself in doing some physical effort at least at home, untill I will fix my programme and I will have enugh time to go to the gym. 









12 comentarii :

  1. Un program de exercitii fizice intotdeauna este bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-aș dori să am mai mult timp pentru sport, dar momentan am alte priorități :D

      Ștergere
  2. E bine ca faci sport, iti prelungesti viata <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este foarte benefic pentru sănătate :D :*

      Ștergere
    2. O sa ma apuc si eu de alergat <3

      Ștergere
    3. Si eu trebuie sa o fac mai des, dar nu-mi permite timpul momentan.:*

      Ștergere
  3. Ce tricouri faine! Te prinde stilul asta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțu :D Adopt de multe ori stilul ăsta aproape ”swag” :)), mai ales când știu că am mult de umblat și tre să fiu comodă :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!