sâmbătă, 20 februarie 2016

Quick tip for a romantic spring

Romantic Spring

SWEATER
BAG
PUMPS
SKIRT

RO: Petru că e sâmbătă și nimeni nu are chef să ne lungim, m-am gândit ca astăzi să vin doar cu o mică sugestie de întâmpinare a primăverii. Personal ador combinația bordeaux cu alb, mi se pare foarte rafinată, iar notele camel ale botinelor și genții aduc un plus de stil ținutei. Bineînțeles că nu puteau să lipsească accesoriile precum brățara white&gold și inelul finuț, auriu, dar nici ochelarii de soare. Buzele în ton cu ținuta, asortate cu un rimel care să-ți ofere acea privire visătoare și cu un parfum puternic, dar feminin nu pot trece neobservate, așa că vei fi vedeta fiecărei încăperi prin care vei trece.

EN: As it`s Saturday and nobody wants long stories, I thought that today it`s the best to show you an outfit suggestion to welcome spring. I absolutelly adore how bordeaux goes with white, it looks really rafinated, and the camel notes of the boots and the bag are making the outfit more stylish. Definitely you can`t leave the house without accesories like the white&gold bracelet and a tiny golden ring, and never forget sunglasses. Matched lips, a greate volume&lenght mascara for that dreamy look can`t go unnoticed, so you`ll be the star of every room you`ll enter.

38 de comentarii :

  1. Foarte interesanta alegerea . incaltamintea e superba , ce sa mai , imi place tot

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate alegeri! De botine m-am indragostit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate imi plac dar mai mult imi place pulovarul si fustita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place mult fusta, mi-am comandat una asemănătoare :D :*

      Ștergere
  4. Primavara este aproape si tinuta e numai buna😜

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar daca nu mai am varsta tineretii cred cs mi-ar sta bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă înlocuiți botinele cu o pereche de cizme joase, cred v-ar avantaja :D

      Ștergere
  6. E super frumoasa aceasta tinuta <3 Se poarta marsala <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu o ador, chiar dacă a fost culoarea anului trecut :*

      Ștergere
    2. Eu am descoperit-o in decembrie :)). <3

      Ștergere
  7. As schimba insa botinele cu niste tenesi albi <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o variantă tare drăgușă pentru a transforma ținuta în una mai casual :D

      Ștergere
    2. Da. Nu prea ma omor eu cu pantofii cu toc. :**

      Ștergere
    3. Mie imi place mult sa port tocuri :*

      Ștergere
    4. Hihi. Picioarelor mele nu. :)) :**

      Ștergere
  8. Frumoasa aceasta tinuta ,incaltamintea e superba

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place tinuta dar botinele sunt cele mai speciale

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi place fustița, dar și mai mult îmi plac botinele.Nice!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt minunate toate si accesibile ca pret. Imi place foarte mult gentuta care sr potriveste foarte bine cu incaltarile; si fusta este minunata, imi place culoarea si modelul .

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoasa geanta!
    Anne Marie (FB)

    RăspundețiȘtergere
  13. LVEB este parfumul meu preferat. Il ador!
    Anne Marie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Deci imi plac la nebunie alegerile tale!!!
    Gentuta e supeeeeeeeerba! I love it.. <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce-mi plac ochelarii! Acum stiu ce model trebuie sa caut in magazine.
    www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam unii așa și-mi pare super rău că i-am pierdut pe undeva pe la mare :(

      Ștergere
  16. Lovely combination <3

    http://trend-with-deea.ro/

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!