joi, 18 februarie 2016

Minimal pink

Bag: Adona.ro | Scarf: Lyla Loves | Hat: Dresslink | Coat: Atmosphere

RO: Pregătesc potarea asta de ceva timp, dar n-am avut timp să o public. Pentru astăzi vă propun un outfit relaxat, lejer, destul de minimal, dar totuși presărat cu culoare. De când am primit aceasta jachetă dusty pink nu-mi mai vine să mă despart de ea și ador faptul că se asortează cu geanta mea preferată a momentului. N-o să vă plictisesc prea mult cu vorbele, aveți mai sus link-uri unde puteți găsi hăinuțele pe care le port, în caz că vă place ceva, iar mai jos sunt o grămadă de poze frumoase, pentru cate trebuie să mulțumesc echipei Autofocus.

EN: I prepared this post for along time, but /i never had the time to post it. For today I`m sanding with a relaxed, pretty minimal outfit, with some pops of colour. Since I got this dusty-pink jacket I wore it constantly and I love that it works with my favourite bag of the moment. I won`t talk to much, you have links to see the clothes up and amaizing photos (thanks to the AutoFocus team) down.















18 comentarii :

  1. Ce frumos, îmi place ținută, si îmi place la nebunie decorul, superba geanta pink :), și ai dreptate merge perfect cu jacheta. ♡ www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc frumos! Pe site părea mai mult bej geanta, dar ma bucur ca are această culoare deosebită! ❤
      Ia te uită, outfit-ul meu se asortează cu numele blogului tău 😍

      Ștergere
  2. Faina tinuta asta si imi plac rau pozele..
    Scuze ca te intreb, din ce oras esti? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, am niste fotografi super! :* Din Turnu Magurele, e un oras mic pe malul Dunarii :D

      Ștergere
  3. Daca nu ai avea fesul si efarfa ar fi o tinuta superba de primavara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era destul de frig când am făcut eu pozele :D :*

      Ștergere
  4. Esti tare cute <3 Acum am vazut ca ai doar 17 ani. Ce tare. Caciulita e supeeer. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am 18 și jumătate, se pare că am uitat să modific descrierea :)) :*

      Ștergere
  5. Superbe poze. Foarte frumos palton si adorabila geanta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place aceasta idee cu tricourile cu mesaje, sunt in trend si orind foarte bine pe cei ce le poarta si pe cei care le privesc.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!