duminică, 7 februarie 2016

Hai, ridică-te!

Glasses: Dresslink | Scarf: Lylaloves

Chiar dacă e pozele pe care le vezi aici sunt cu mine, articolul acesta este despre tine și despre cum dacă te ridici acum de pe canapea sau din pat faci primul pas, fie el mic, spre succes! Dacă aștepți momentul potrivit să o faci și amâni mereu în speranța că va apărea o oportunitate mai bună, te întrec cei care nu-l așteaptă! Hai, citește ce-am eu de spus și ridică-te, promit că te ajut sau măcar te susțin de aici, din spatele blogului!


Știu că e greu, știu că e mai comod să te mulțumești cu ce ai și să te resemnezi gândindu-te că e mai bine să nu încerci deloc, decât să eșuezi, dar lucrurile frumase încep unde se termină zona ta de confort, iar dacă ai un vis, nu-l abandona, muncețte pentru el, pentru că altfel ntr-o zi cineva te va angaja să muncești pentru al lui! Ca să nu zici că doar vorbesc degeaba, o să-ți dau câteva sfaturi despre cum să o faci: 
Așteaptă-te să ai probleme! Asta nu înseamnă să fi paranoic, dar nimic bun nu vine de-a gata. O să trebuiască să te lupți cu morile de vânt pentru un timp, iar apoi o să mai ai nevoie de putere și ca să muți munții din loc, dar ține minte că tu ești cel care îți setezi limitele și dacă ai voință, te poți elibera de ele. E valabil și dacă vrei să construiești un imperiu și dacă vrei să dai jos 10 kilograme. Nu te teme să îți expui visul, nu-ți ascunde eforturile de a-l atinge, pentru că astfel vei atrage în jurul tău oameni care să te susțină și să creadă în tine și nu pe cei care n-au nimic în comun cu tine, ba chiar mai mult, care vor să te tragă în jos, pentru că oameni răi sunt foarte mulți, trebuie doar să emani o energie pozitivă care să-i alunge. 
Hai, te-am convins? 
Dacă nu, vreau să-ți fiu eu exemplu și o să îți fiu, dar nu acum, pentru că încă muncesc din greu pentru visul meu, ca Provincia să meargă așa cum îmi doresc.

8 comentarii :

  1. Felicitari pentru acest articol super-motivational. Sper ca PROVINCIA sa reuseasca sa se remarce ca brand romanesc. Imi place mult sa vad tineri care isi pun ideile in aplicare si fac tot ce pot pentru visul lor. Bravo Ioana, chiar esti super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, ești minunată! Ne ocupăm zi de zi să aducem notorietate brand-ului și săptămâna aceasta vor ajunge primele tricouri, abia aștept să văd cum arată atâtea nopți nedormite și zile pe fugă :D :*

      Ștergere
  2. Desi exista multe hop-uri pana sa ne atingem idealurile, daca nu luptam pentru ideile noastre nu o sa ajungem nicaieri. Asa ca atunci cand crezi ca e mai greu, atunci trebuie sa tragi cel mai tare! Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, ai dreptate! Cel mai dificil moment este chiar cel dinaintea succesului :D

      Ștergere
  3. Felicitari pentru articol. Eu toata viata am cautat sa-mi indeplinesc visele. Chiar daca uneori am mai luat si cate un sut in fund am gandit mereu orice sut primit este un pas inainte. Si asa a fost. Continua sa mergi inainte si nu da niciodata un pas inapoi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de încurajări! Așa este cel mai bine, să nu reunți și să gândești pozitiv! :* Pupici! :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!