miercuri, 17 februarie 2016

Despre epilarea acasa


E o vorbă lăsată din bătrâni  că baba suferă la frumusețe și știu că și tu o faci, la fel ca mine, la fel ca orice femeie care are grijă de ea și de corpul ei, în primul rând pentru idealul feminității, în al doilea rând pentru aspectul estetic. Știu că mergi în saloane și arunci o grămadă de bani ca să fi frumoasă, chiar dacă asta implică și o anume cantitate de durere. Azi vreau să-ți arăt o soluție la fel de eficientă, cu mai puțină durere și mult mai convenabilă ca preț.





Am primit acum destul de mult timp un Kit de epilare home de la magazinul EpilatPRO, care contine 4 rezerve de ceara, un aparat pentru incalzit si un set de 100 de benzi de hartie. Comanda a ajuns super repede, la numai 2 zile după ce le-am transmis datele și produsul pe care-l doresc și abia așteptam să-l încerc, pentru că una dintre cele mai mari dileme ale mele este epilatul, textura și rădăcinile firului meu de păr fin foarte puternice, fapt pentru care nu am avut așteptări prea mari de la el, dar mi-a demonstrat contrariul. 
Marea mea problemă este timpul şi atunci cănd aleg un produs de infrumuseţare ma asigur ca este rapid si eficient si ce poate fi mai rapid si mai eficient decat un aparat care nu doar ca incalzeste ceara, dar te si ajuta sa o distribui uniform datorita capatului rotativ al rezervelor. Dureaza 10 minute sa incalzesti ceara, mai putin de un minut sa o intinzi si inca 2 secunde sa tragi banda. Mie personal o epilare pe maini mi-a luat undeva la 20 de minute, poate chiar mai putin, pentru ca o data ce aplici ceara corect nu este nevoie de retusuri. Pe picioare am mai avut nevoie de retus in anumite locuri, dar chiar ma declar multumita de eficienta acestui epilator.
Un alt factor important pentru un epilator este gradul de durere pe care il provoaca, iar al acestuia este foarte mic. Ceara nu arde cand o aplici pe piele, iar atunci cand tragi banda simti doar piscaturi acolo unde au fost firele de par. Am folosit pana acum rezerva Tantum Rosa si cea Azulea, pe cea cu miere nu am incercat-o inca si mi-a placut cel mai mult cea cu trandafir, pentru ca se intinde mai usor. Un alt plus este ca ceara nu are acel miros specific, intepator, care sa inunde toata casa.

19 comentarii :

  1. Pentru mine, cea mai eficienta de epilat este epilarea la salon. Cu o simpla programare la salon scap de orice bataie de cap :))

    www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Șipentru mine a fost mult timp o soluție, dar nu-mi place senzația aceea de ceară fierbinte pe piele, mai ales la retuș, când porii sunt deja deschiși, de aceea am căutat alternative :D :*

      Ștergere
  2. Inca nu am avut curajul sa ma risc :)))
    Un articol bun! Felicitari :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! :* Nu-i un risc foarte mare, eu l-am folosit constant și sunt mulțumită de el :D

      Ștergere
  3. Si eu ma epilez acasa, folosesc tot aplicator si rezerve ;).Insa folosesc ceara cu miere. Este cea mai buna: elastica si putin dureroasa. Si nu este casanta ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Data vitoare, pe aceea o pun prima în aparat :D :*

      Ștergere
  4. Ba arde ceara...daca e prea fierbinte! Te poti trezi cu pielea arsa!
    De aceea, e bine sa ai grija!
    Am si eu acest kit..e super util! Sunt totusi norocoasa ca nu ma fac singura! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am pățit să mă ard cu ceara din acest aparat, am fost destul de grijulie :D :*

      Ștergere
  5. Eu raman tot la epilator, mi-e teama de ceara! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc lui Dumnezeu am poate putin par si ma epilez o data pe an la un salon.

    RăspundețiȘtergere
  7. Urasc ceara. :)) Am incercat si ma durut de am zis ca mor. Plus ca parca degeaba o folosesc. Nu functioneaza. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu folosesc aparat, folosesc metoda cu ceara iar daca este o urgenta si firele de par si- au facut cumva aparitia apelez iute la un aparat de ras/epilat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu mi-a plăcut niciodată să topesc și să strecor ceara clasică, sunt cam comodă de fel, de aceea zic că acest aparat mă alvează :)) Te pup! :*

      Ștergere
  9. Sa te bucuri de el, indiferent de anotimp, sa spargem mitul ca femeile se epileaza doar vara.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!