miercuri, 27 ianuarie 2016

La Veneția nu e iarnă!

Leather jacket: Yoins | Bag: Adona | Necklace: Lyla Loves

V-a fost dor de mocuța mea? Că mie mi-a fost tare dor să pozez și să mai scriu pe blog, dar cum ”examenul maturității” se apropie cu pași repezi timpul meu e din ce în ce mai limitat și nu-mi mai permite atâtea ședințe foto pe cât mi-aș dori, daar în mica vacanță am reușit împreună cu cel mai minunat fotograf - îi găsiți opera completă pe AutoFocus - să fac pozele de astăzi. 
Multe noutăți pe care vreau să vi le arăt, un outfit cam subțire pentru vremea din Veneția la acel moment, cu toate că la Veneția nu e iarnă, și multă voie bună, pentru că mereu sunt fericită când port geaca mea de piele preferată.


Yolanda e printre cele mai mișto genți pe care le-am avut vreodată. Pe lângă faptul că seamănă mult cu Michael Kors Jet Set Tote, lucru pe care l-am observat abia după ce am cumpărat-o, este suuuuper mare, cred că am un troller mic de aceeași dimensiune cu ea :)) și completează o mulțime de ținute. A fost prietena mea de nădejde prin Europa și nu m-a dezamăgit cu nimic,cu toate că am îndesat în ea toate chestiile necesare, suveniruri, 2 pitici de grădină, o gondolă și basilica San Marco.











10 comentarii :

  1. Hot, hot, hot! Îmi place mult nuanta parului tău! ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeeesc! Știi cât m-am chinuit să ajung la ea? :O Vreo 4 feluri de vopsea și o tonă de nuanțe am încercat până să ajung la ea, dar e o idee mai roșcată decât în pozele astea :* :))

      Ștergere
  2. Mi-e dor de Venetia! Noi am fost in zile caniculare si super aglomeratie! Frumos oras!
    Esti tare frumusica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E unul dintre orașele în care vreau să mă întorc, o dată la carnaval și o dată vara, mi-a plăcut mult :D
      Mulțumesc! :*

      Ștergere
  3. Frumoasa geanta si culoarea este placuta.
    Cam subtire tinuta ta, ti-a fost cam frigut :))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că nu era chiar așa de fri, dar vântul era cam rece :))

      Ștergere
  4. Frumos, la Venetia nu am fost pana acum. Sper sa ajungem si noi in viitor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E super frumoasa, chiar merita! Alege o perioada mai calduroasa, ca sa va bucurati din plin :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!