joi, 7 ianuarie 2016

Infinite Love fragrances



Dacă sunteți parfume-freaks ca și mine și aveți această manie a esențelor undeva în background, fie ea și aproape nemanifestată știți cât de costisitoare este această îndeletnicire și știți cât de dureros este să îți dorești din tot sufletul un parfum, dar să amâni mereu achiziționarea lui pentru că prețul este prea piperat și mereu când strângi banii apar cheltuieli neașteptate. Noutatea de azi este super utilă pentru noi, pentru că ne aduce pe tavă esențe consacrate la prețuri foarte bune. Le-am găsit pe InfiniteLove și vi le recomand toată căldura, dacă vreți să știți de ce, vă aștept să citiți restul articolului.



De ce-mi plac așa de mult parfumurile astea? Pentru că imită perfect parfumuri celebre, până la notele de bază, iar persistența nu este nici ea de ignorat, se comportă exact ca cele originale. Eu dețin parfumul K114, reprezentantul celebrului Crystal Noir de la Versace, pe care îl ador: este un parfum pe care nu îl poți descrie, este dulce și fresh, subtil și puternic, senzual și feminin, unul dintre parfumurile mele preferate, mai ales pentru sezonul rece, dar și K76, Light Blue - Dolce Gabbana, care este puțin cam fresh pentru gustul meu și i l-am făcut cadou mamei, care se bucură de fiecare puf.
Vi le recomand cu tot dragul, le puteți găsi fie pe site-ul de mai sus, fie pe pagina de Facebook

6 comentarii :

  1. le am incercat si eu, chiar sunt de calitate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o pasiune foarte costisitoare: parfumurile, rujurile si ojele. Sufar foarte mult cand vreau un anumit produs si nu mi-l pot cumpara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off, știu cum este, tocmai de-asta caut alternative! Sunt geniale parfumurile astea :D :*

      Ștergere
  3. Chiar imi doresc sa le incerc.. multumim de info <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte mișto, iar prețul e super mic, pe lângă calitate! :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!