vineri, 15 ianuarie 2016

4 aplicații utile în călătorii


Dacă mă citiți stiți că îmi place enorm să călătoresc și să descopăr locuri, culturi și tradiții și chiar peste 2 zile voi pleca într-un periplu prin jumătate de Europa, abia aștept! M-am gândit că un astfel de articol ar fi interesant și util și am pus cap la cap aplicațiile pe care eu le folosesc mereu și pe care mă bazez, în funcție de ce nevoi am. Găsiți mai jos aplicații legate strict de travel, dar și pentru muzică și fotografie, pentru că și acestea sunt foarte importante, eu nu pot supraviețuii fără să fac poze în locurile frumoase pe care le vizitez sau să ascult muzică pe drum. 


1. Moovit
Moovit e super util când călătorești fără mașină și vrei să folosești serviciile de transport în comun, el accesează locația ta prin GPS, trebuie doar să introduci destinația și îți afișează rutele posibile cu toate mijloacele de transport și îți arată inclusiv și câte stații ai de mers cu ele. E super simpatică, utilă și interfeța e user-friendly. 

2. Field trip
Face aceleași lucruri ca și Moovit, dar e mai greu de folosit. În schimb,după ce îți accesează locația îți arată obiectivele turistice și locurile care merită vizitate din zona în care te aflii, de asta mi se pare perfectă de folosit într-un oraș unde ajungeți pentru prima dată și pe care-l cunoașteți doar de pe internet. Presimt că o să abuzez de ea săptămâna viitoare.

3. Soundcloud
Aplicația asta e forte bună pentru muzică, pentru că poți salva piesele preferate în ea și s le asculți chiar și fără conexiune la internet dacă sunt redate o dată în timp ce sunteți conectate. Un mic dezavantaj este că se găsesc mai mult remix-uri decât piese originale, dar puteți descoperii variante foarte mișto și dacă aveți puțină răbdare găsiți și originalul.

4. VSCO Cam
Chiar dacă e mai pretențioasă de utilizat, este aplicația mea preferată de editat fotografi și o prefer în fața multora, pentru că are niște funcții foarte bune când vine vorba de editare, dar și filtre foarte tari. Unele sunt free, iar unele trebuie plătite, dar vă puteți face treaba foarte bine și cu cele gratuite.

Voi ce aplicații folosiți în călătorii?

5 comentarii :

  1. Nu stiam de cele doua aplicatii pentru mijloacele de transport in comund. De-as fi aflat de existenta lor asta-vara...tare mult m-ar fi ajutat, pentru ca la Berlin am ramas in pom in momentul in care am fost nevoita sa iau metroul pana la hotel. Abia am reusit sa-mi dau seama care-i treaba!
    Distractie placuta! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mă bazez pe ele de fiecare dată când merg în alt oraș, chiar și în cele de la noi. Moovit e preferata mea, e super simplă și super de ajutor atunci când nu cunoști zona. Bineînțeles că am instalat-o tot după ce am rămas în pom pe undeva :))

      Ștergere
  2. Nu stiam si e bine ca am aflat. Iti multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot fi foarte utile, mai ales ca să nu te pierzi :)) Te pup :*

      Ștergere
  3. Habar nu aveam de aplicatiile astea. Multumim de ponturi <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!