sâmbătă, 19 decembrie 2015

Până la sfârșitul anului...

2015 a fost un an special pentru mine, in care mi-am indeplinit multe obiective si am bifat cateva realizari, dar am facut si multe lucruri neasteptate, surprinzatoare si incitante, pe care nu ma asteptam sa le fac. Am legat noi prietenii, mi-am facut multe cunostinte noi si am creeat amintiri care sa-mi ajunga o viata intreaga. M-am oprit din a-mi face planuri si a ma ingrijora gandindu-ma la viitor si-am inceput sa traiesc fiecare secunda, pentru ca viata este ceea se intampla azi in timp ce ne facem griji pentru ziua de maine si credeti-ma ca vreau sa fac din ce a mai ramas din acest an o perioada legendara, așadar, în următoarele două săptămâni am să:


  1. Le mulțumesc celor care m-au ajutat, care au crezut în mine și care nu s-au dat înapoi de la a realiza planuri nebunești alături de mine, care nu s-au temut și care au lucrat cot la cot cu mine pentru a realiza proiecte mărețe, de care nimeni nu ne credea în stare.
  2. De când am articolul în draft, plănuiam să spun că vreau să fac măcar un copil feicit în preajma Crăciunului, dar între timp am reușit alături de o echipă de oameni minunași să facem mai mult de atât și am adus un zâmbet pe fața a 90 de copii din județul Teleorman: 
     
  3. Să-i răsfăț pe cei dragi cât de mult pot și să împachetez cadourile de Crăciun din timp, nu în ultima noapte, cum fac de obicei. 
  4. Vreau să-i scriu lui Moș Crăciun o scrisoare, să-mi amintesc de copilărie și să-i dau drumul într-o cutie poștală,cu speranța că va ajunge la el.
  5. Să mă opresc din a încerca să-mi pun viața în ordine. I”ve got my shit together când totul e haos. Funcționez diferit și am acceptat asta, ba sunt chiar fericită. M-am acceptat așa cum sunt și n-am de gând să-mi mai fac griji în legătură cu mine. N-am de gând să-mi mai fac griji deloc! 
  6. Să decorez casa, să o umplu de luminițe și globuri și steluțe și toate celelalte împodobișuri, chiar acum, după ce termin articolul fug să mai atârn câteva instalații. Sper că ați văzut că și blogul are hăinuțe de sărbătoare și mai și ninge! 
  7. Să-mi dedic o zi de răsfăț&înfrumusețare, și va fi cât mai curând, având în vedere cât am muncit în ultima perioadă.
Voi ce mai aveți de bifat până la sfârșitul lui 2015? 

2 comentarii :

  1. Si eu am ajuns la concluzia ca nu este bine sa iti faci planuri de viitor! Nu stiu la tine, dar mie niciodata nu imi ies, mereu se intampla ceva neprevazut si urasc treaba asta. In schimb imi place sa imi impun cateva obiective si parca treaba merge altfel! Te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am câteva obiective, dar las totul să vină de la sine. Nu încerc să forțez lucrurile să se întâmple, dar muncesc pentru a obține ce îmi doresc :* 2016 a început deja, sper să ne reușească tot ce ne-am propus :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!