duminică, 15 noiembrie 2015

V for Vintage #15


Într-o perioadă nefericită, în zumzetul neîntrerupt al Bucureștiului, V for Vintage a adus o oază de liniște și de curaj de care era nevoie, ca să arătăm că încă se mai poate . Dincolo de agitația de pe Bălcescu, în spatele celor două uși larg deschise publicului, se ascundea ceea ce îmi place să numesc un eveniment de suflet, cu organizatori implicați, călduroși, perfecționiști, luptători, se ascundea ediția autumnală a târgului de cultură vintage și design românesc, a 15-a ediție a acestui eveniment care își propune să scoată designerii din lumea lor de reflectoare și catwalk-uri și să îi aducă aproape de public, pentru a educa și în același timp a bucura ambele părți, indiferent de greutățile pe care le-ar putea întâmpina, după cum mi-a relatat Laura Călin, super-organizatoarea evenimentului. 
La Sala Dalles - MNAC am găsit un spațiu larg, deschis și primitor, bine organizat, după părerea mea foarte potrivit amplorii evenimentului în special prin suprafața largă de desfășurare:




Un alt punct forte au fost vitrinele stradale, capabile să atragă atenția chiar și celor mai grăbiți trecători, datorită expozițiilor designerilor de obiect, care au adus piese pentru toate gusturile, transformând asfel ferestrele largi în expoziții dedicate căutătorilor de frumos.


Ce mi-a plăcut mult anul acesta a fost că în sfera bijuteriilor și accesoriilor mulți designerii au adus la lumină concepte inedite, de la reinventarea traiției, bijuterii care spun o poveste, până la cele care încep să își dezvăluie frumusețea după o perioadă îndelungată de purtare, fabricate din aur argintat sau argint cuprat, ascunzând metalul prețios, eliberându-l treptat. Mi-a plăcut foarte mult această idee și standul în sine: minimalist, cu gust și cu bijuterii cu povești superbe. Ce bine că am păstrat cartea de vizită a atelierului My Precious Buzztard, chiar îmi doresc să îmi comand o astfel de bijuterie.



Nici nu vă gândiți cât de mult îmi place reinterpretarea motivelor tradițonale și mixarea lor cu piese vestimentare de actualitate:

Un alt concept nou este cooptarea studenților de la UNArte și corner-ul #ootd unde și-au putut prezenta creațiile. Mi-a plăcut mult o capă/mantie/eșarfă multifuncțională. Din păcate avea mânecile prea lungi pentru mine, dar după cum mi-au spus fetele drăguțe care se ocupau de proiect, pot contacta designer-ul și să îmi creez împreună cu acesta una pe mărimea mea.




Și acum și partea de vintage, unde criteriul principal a fost autenticitatea produselor, calitatea peste cantitate. Numai 3 expozanți, dar cu multe, multe bijuterii și accesorii și mereu cu zâmbetul pe buze, se vedea în privirea lordragostea pentru „antique”.
Și da, fata aia cu fustă roz este Andreea Balaban,  care nu știu când și cum a apărut acolo, dar eu am pândit-o o zi și jumătate și nu am găsit-o. Eram sigură că vine :))




Un eveniment deosebit, cum am fost obișnuiți! 

2 comentarii :

  1. Vaiiii...ce paltoane superbe!!!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este tot! Când ajungi acolo nu știi unde să te uiți prima dată :))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!