vineri, 27 noiembrie 2015

5 sfaturi pentru a te automotiva + outfit




Pentru că astfel de articole au fost foarte apreciate în trecut, m-am gândit ceva vreme și astăzi revenim cu alce ”5 sfaturi pentru...” , de această dată pentru automotivare și educarea încrederii în sine. N-am luat nimic de la alții, am vorbit din experiență și din inimă și dacă voi reuși să ajut măcar o persoană cu acest articol, înseamnă că mi-am îndeplinit scopul. 
Sper să vă placă și aștept sugestii pentru următoarele! 


1. Încrederea în sine se educă

Dacă vrei să reușești, încrederea treuie să vină din interior. Dacă vrei să fii privit ca fiind un luptător, un învingător, trebuie ca mai întâi să crezi tu asta despre tine, așa că de acum înainte, când te speli pe față dimineața, spune-ți în oglindă ”Pot! Știu că pot! O să le arăt că pot!” și vei vedea că plecând de acasă cu acest gând, lumea ți se va așterne la picioare!

2. Atrage energie pozitivă

Nu vreau să rescriu ”Secretul„ sau alte astfel de cărți , dar atâta timp cât ești parte a universului, a unui sistem, vă influențați reciproc, iar gândind mereu pozitiv atragi și energia pozitică de partea ta. Înconjoară-te cu oameni e la care ai ce învăța și fără să vrei, vei observa că începi să te schimbi, să îți dorești și chiar să faci mai multe pentru tine și pentru visele tale, pentru că vei  absorbi energia emanată de cei din jurul tău.

3. Motivational quotes

Nu știu dacă e un adevăr universal valabil, dar pe mine m-a ajutat și încă mă ajută să citesc citate motivaționale ale unor persoane care au reușit în viață pe cont propriu, care s-au luptat cu morile de vânt și au învins, sau pur și simplu citate care te îndeamnă să dai tot ce ai mai bun din tine.


4. Nu te teme să faci greșeli

Numai cine nu muncește nu greșește, dar nici nu evoluează. Nu suntem perfecți  și nici nu vom fi, face parte din farmecul nostru, așadar un pas foarte important în automotivare este să ccepți că uneori poți greși, iar acesta nu este un capăt de țară. E o experiență, iar data viitoare nu vei mai repeta eroarea. Sau poate din ceea ce a părut a fi greșit se va naște ceva inedit, la care nimeni nu se aștepta și va fi poate chiar mai bun decât scopul inițial.
Asumă-ți fiecare greșeală ca pe o lecție!

5. Dezvoltă o gândire analitică

astfel încât să îți poți vedea atât calitățile, cât și defectele, să știi pe care să le evidențiezi și pe care să le estompezi în așa fel încât să fii conștient de valoarea ta și să nu lași pe nimeni să te subestimeze.

Și pentru că mi-era dor, am pozat repede, repede și un outfit casual, de zi răcoroasă, care mie mi se pare nu numai comod, dar și drăguț! 

Cardigan: Stradivarius | Bluză: Dresslink | Geantă: Accesorize | Jeans: Zara

4 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!