joi, 1 octombrie 2015

Which bride are you?


RO: După cum știți, iubesc să mă uit la rochii de mireasă chiar dacă va mai dura ceva până să o port pe a mea. Pentru astăzi am decis să vă arăt câteva categorii principale de mirese, după tipul de rochie pe care l-ar alege. Am selectat rochii reprezentative și abia aștept să îmi spuneți care este preferata voastră. Vă voi spune și eu la finalul articolului.

EN: As you know, I love starring at bride dresses, even though I will have to wait a long time before wearing mine. For today I made a post about the main categories of brides according to the dress you would like best. I chosed representative dresses and I can not wait to read which one is your favorite. I will tell you mine at the end of the article.


Pin-up bride 



RO: Mireasa pin-up este mireasa îndrăzneață, căreia nu îi este frică să aleagă culoare, diferite texturi și croieli moderne de asemenea. Dacă dați click pe link-ul din titlu veți găsi această minunată rochie mai în detaliu și puteți vedea de asemenea și o variată paletă de culori disponibilă. 

EN: The pin-up bride is the bold bride, which is not afraid to choose color, daring textures and patterns, but also modern cuts. If you click on the links you will find this amaizing dress in details and also, you can chose from a various color palette. Perfect jewelry: big, bold pearls and rubys earings.

Dreamy bride



The dreamy bride is the one that loves the fluid designs, the ones that fade in a fairytale frame. They usually choose pure white or ivory for their dresses, as they are pure, inocent and flawless, as in their dreams. The cropped sleeves give the impression of an angel`s wings, flying into the clouds, completting the wedding story. Accessorised with a bouquet of callas and flowing flowers would be perfect for a nature themed dress.


Minimalistic Bride


For the minimalistic bride, simplicity is the key of everything. They love minimal, body shaped dresses, usually in white, to accentuate the main lines of the silhouette and to strenghten the saying ”Less is more! ”, their main principle in life. The wedding will be a classy - minimalistic one, centered on the ideea of purity. The perfect bouquet will include white roses and white freesias an the jewelry will be kept simple and delicate.

Personally, my favourite one is the pin-up bride, and the dress is absolutelly perfect for me. I would like to wear a dress exactelly like that one at my wedding, with a Dita von Teese hair style and a bouquet of bloody red roses.
 Which one do you like most?

10 comentarii :

  1. Mie imi place minimalistic bride:D mult mai pe gustul meu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare dintre noi are o mireasă interioară, fie ea simplă sau explozivă. Mă bucur că te-ai regăsit în una dintre aceste categorii :*

      Ștergere
  2. Frumoase și diafane ținutele alese de tine.Mie personal, îmi plac rochiile de prințesă, dar dacă ar fi să aleg din acestea trei, aleg Pin-up Bride, pentru îndrăzneală.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranță că nu sunt aceste singurele tipologii de mirese, mai sunt și prințesele, și sirenele, dar le putem încadra printre acestea. Mie îmi place mult de tot rochia pin-up bride :D :*

      Ștergere
  3. Hmm nici una din cele 3,desi poate pin-up,n prea imi plac rochiile fara bretele,iar cea care are bretele,nu imi place modelul :)) O mireasa complicatat sunt eu :) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca amandoua avem o pasiune comana: rochiile de mireasa :))) Si eu ma uit in vitrinele magazinelor pe care le vad pe strada, pe internet si oriunde apuc...imi plac rochiile sirena :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac mult. Țin minte că atunci când eram mică mă plimbam cu mama prin centrul vechi al Bucureștiului și rămâneam cu gura căscată în fața atelierelor și magazinelor de rochii de mireasă în care abunda acea zonă atunci. Cred că de atunci am rămas cu această pasiune :*

      Ștergere
  5. Ce sa-ti zic atunci, sa dea Domnu' s-o imbraci cat mai repede :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, nici să ne grăbim nu-i bine :D Când va fi momentul potrivit :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!