miercuri, 14 octombrie 2015

Vintage wedding dresses


RO: Știți că-mi place tot ce ține de cultura vintage, iar zonele mele preferate sunt cele de home-deco și de fashion. Casa mea de vis, al cărui proiect îl port în minte, este decorată într-un stil vintage, baroc, cu elemente vechi, jocuri de texturi, de finisaje, de culori, iar hainele vintage mă atrag mult: ochelari rontunzi, pantaloni evazați, fuste cloș midi. Toate mi se pare că au un aer boem și visător, în acord cu personalitatea mea, iar asortate cu o jachetă sau o pereche de ghete biker mă reprezină perfect. Dar astăzi am ales să fac un articol special și să vă arăt câteva rochii de mireasă inspirate din cultura vintage pe care le-am găsit pe site-ul Aisle Style.
EN: As you know, I love everything about vintage, and my favourite areas of it are home-deco and fashion: round glasses, flared pants, midi cloche skirts. All of them have that bohemian air and I absolutelly feel like they represent me. Styled with a biker jacket and boots, they define me. But today I thought about a special post to show you some vintage wedding dresses found on Aisle Style.


RO: Prima care mi-a atras atras atenția este o rochie boho, simplă, elegantă, fluidă, pe care aș vedea-o purtată cu un machiaj discret și cu o coafură lejeră, diafană, poate cu câteva flori naturale finuțe.
O găsiți AICI.
EN: The first one is a boho dress, simple, fluent and elegant that I would wear with a soft make-up and a messy hair style with some natural flowers. 
Find it HERE


RO: Cea de-a doua este o rochie midi în cloș, albă, dantelată, perfectă de purtat cu niște pantofi îndrăzneți și un ruj jucăuș și cu o coafură pe măsură, în stilul anilor „60:
O găsiți AICI
EN: The second one is a midi cloche dress, laced-up, perfectely going with daring bright shoes, avibrant lipstick and a 60s inspired hairstyle.
Find it HERE

RO: Iar ultima pe care vreau să v-o arăt astăzi este o rochie de o eleganță etrem de rafinată, simplă, care ne-ar pune în valoare feminitatea. Desigur că și accesoriile ar trebui să fie la fel de elegante, discrete:
O găsiți AICI
EN: The last one is a super elegant and classy dress, highlighting feminity. Of course, you will need to wear discreet, elegant accesories.
Find it HERE


9 comentarii :

  1. Îmi place a doua rochie! În curând voi posta ceva poze cu rochia mea de mireasa ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept să văd. Am citit astăzi articolul tău cu invitațiile de la nuntă și mi-au plăcut foarte mult, am apreciat faptul că le-ai făcut tu de mână și ți-au ieșit superbe! :*

      Ștergere
  2. Prima rochie e dementiala,superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi se pare foarte frumoasă :* Parcă pt o ceremonie pe plajă :D

      Ștergere
  3. A doua rochie este superba! Imi place super mult!!! Anul viitor urmeaza sa ma casatoresc, mi-ar face placere sa o port, dar mi-e teama sa-mi comand haine online...mai ales rochia de mireasa :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar poți lua modelul și să o faci la comandă, sunt multe ateliere specializate. Eu comand haine foarte des, dar rochia de mireasă este ceva special, nu poți risca deloc :D :*

      Ștergere
  4. P.S. Acum am decoperit blogul tau. Imi place cum scrii :)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!