luni, 12 octombrie 2015

Roșcat sau nu?


Concluzia este că roșcatul este o culoare pretențioasă, dar pe care eu o iubec, așa că am ales să ignor toate părțile mai puțin bune Dacă tu încă ai dubii dacă să te vopsești roșcată sau nu, te invit să citești articolul de mai jos și să te mai gândești o dată, pentru că dacă nu vrei culoarea asta din tot sufletul, nu merită.



1. Roșcatul prinde foarte greu pe culorii medii și închise
Asta dacă nu ai în plan să te decolorezi înainte. Dacă vrei să te decolorezi înainte, o să ți se facă părul mătură.
Revenind, dacă nu vrei să optezi pentru o decolorare, trebuie să te înmânezi cu ultă răbdare, pentru că abia pe la a 3-a vopsire vei avea roșu în păr. Până atunci va i un castaniu, un maro roșcat, orice, numai roșu nu. Și nici nu te poți vopsi de 3 ori la rând.
2. O să te intoxici de la amoniacul din vopsea
pentru că vopseaua fără amoniac nu prinde. Dacă ai părul scurt, te chinui singurică, dară e lung, mai chinui și pe altcineva. 
3. O să faci apa din cadă roz mereu
pentru că oricât de bună ar fi opseaua, pigmentul roșu va curge mereu, fiind prea intens pentru a fi absobit în întregime de firul de păr, ceea ce înseamnă o colorare mai de suprafață.
4. Dacă ai un început de OCD, roșcatul o să te distrugă psihic
pentu că se ecolorează și nu mai e roșu, e portocaliu, pentru că îți cresc rădăcinile, pentru că O! Doamne, șuvița asta este mai roșie, pentru că la fiecare spălare va fi altă nuanță. Dacă știi că ești fixistă, fugi de roșcat, iar dacă îl vrei neapărat, pregătește-te psihic :))
5. Roșcatul nu se-nțelege bine cu apa caldă
Apa caldă face roșul să iasă mai repede din păr, de aceea apa pe care o folosești trebuie să aibă o termperatură medie, nu fierbinte.  
6. Nici cu șampoanele anti-mătreață
Pentru că sulful pe care acestea îl conțin scot pigmentl roșu cu forța
7. Nici cu balsamul
după cum am spus, colorarea este de suprafață, iar balsamul de păr va face roșcatul să se scurgă și mai repede din păr.
8. O să-ți cadă păr. Mult păr
Bine, asta cred că e valabilă cu orice vopsea, nu neapărat cu roșul, dar am zis că o să vă prindă bine
9. O să se facă mai aspru
La fel ca mai sus, Nu ar fi mare lucru, dacă nu ar fi punctul 7. care te împiedică să folosești balsam.

BONUS!
Nu mai scapi de el :))

11 comentarii :

  1. uhm, dupa 2 spalari mie nu mi mai curge culoarea din par deloc si la faza cu decolorarea, acum sunt produse care nu mai distrug parul tare, dar tot nu recomand :))
    eu sunt pentru roscat! de vreo 7 ani ma vopsesc roscata, dar acum mi-am cumparat o nuanta violet, sa mai schimb atmosfera :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie îmi curge și acum, după 2 luni de la ultima vopsire :))
      Și eu vreau violet, dar nu acum, acum încă nu m-am săturat de roșu și vreau să mai fiu o tură, să reîmprospătez culoarea :D

      Ștergere
  2. E funny tare articolul tau! :))
    Dupa vreo 2 ani de roscateala (pe urma castaniu, roscata iar), am observat ca nu toate vopselele curg la fel, nu iesi neaparat cu suvite de culori diferite, pe un par virgin (nevopsit) vei iesi roscata din prima, poti iesi roscata si daca il ai deja vopsit, doar ca va fi un rosu inchis, rubiniu. Te poti vopsi de 3 ori la rand (am facut asta de o groaza de ori) atata timp cat lasi decolorantul deoparte. O decolorare nu iti face parul matura (daca e facuta corect), dar roscatul aplicat pe un par prea deschis la culoare prin decolorare nu va rezista mai deloc, te trezesti portocalie. Eu oricum aveam un par care indura orice, nu s-a facut niciodata mai aspru din cauza vopselelor, dar l-am distrus eu acu' cu 4-5 decolorari si 7 vopsiri in aprox. o luna. :)
    Cu parul in paragina, tot m-as face roscata iar. Acu' ma mai joc cu nuantatorul mov pe parul meu ciocolatiu decolorat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu n-am atâtea experiență, am fost brunetă și roșcată și la roșu tot caut culoarea potrivită, am încercat o grămadă devopsele și există diferențele de care spui tu, dar în mare, mai toate curg. Am observat acum, când am fost în vacanță prin europa că am pătat toate prosoapele albe din hoteluri :)) Ale mele eacasă sunt închisela culoare și nu se observă așa tare :))

      Ștergere
  3. Tocmai ce mi-am pus putin de nuantator rosu techno :D a iesit dragut fara decolorare :D :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar se va spăla repede. Înainte să încep să mă vopsesc, tot acel nuanțator l-am folosit și eu, dar după 3 spălări nu prea se mai observa :* :*

      Ștergere
  4. Si eu am fost roscata si mi-a placut. Roscatul are ceva a lui aparte ;) pupici :*
    iv-dorys.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îl adooor :D Abia aștept să-mi reîmprospătez culoarea, dar vreau să-mi schimb coafura înainte :D
      Pupici :*

      Ștergere
  5. Roscatul este intr-adevar o culoare superba! Am fost 7 ani bruneta - nu stiu ce-a fost in capul meu - iar anul trecut m-am vopsit rosu aprins. M-am decolorat la salon si tin sa-ti spun ca mi-a iesit din prima: rosu aprins, super frumos si intens. Dezavantajul este ca se decoloreaza ffffoarte repede, sincer, m-am cam saturat sa ma vopsesc la 3 saptamani. Ma bate gandul sa-mi schimb din nou nunta parului, dar nu prea ma indur :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, al meu e vraiște acum, un fel de portocaliu-maroniu cu rădăcini șaten închis. Din păcate am găsit o singură vopsea care îmi prinde exact cum vreau în păr și trebuie să aștept după comandă, dar abia aștept să îl vopsesc :* :*

      Ștergere
    2. Ideea e ca se decoloreaza super repede. Eu sunt multumita de nuanta care imi iese, dar se duce repede...indiferent ce vopsea rosie as alege, cred ca la fel de putin rezista - maxim 3 saptamani.

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!