luni, 5 octombrie 2015

Experienta Adona


Dacă cineva m-ar trezi din somn la ora 4 și m-ar întreba care este magazinul meu preferat, cu siguranță aș spune Adona. Îmi e foarte drag acest magazin, deoarece îți respectă enorm clienții, aducând mereu produse de calitate ( toate cele 4 genți pe care le am de la ei sunt încă în perfectă stare și le iubesc la fel ca la început), fiind prompți și rapizi când este vorba de comenzi, întrebări și solicitări și pentru că mereu aduc câte o noutate pe site, fie produse noi, fie campanii super inspirate în care ne provoacă și pe noi, bloggerii să luăm parte alături de ei. Așa că astăzi vreau să le fac eu lor o surpriză și să le mulțumesc prin acest articol pentru toată încrederea pe care au pus-o în mine și să-mi răscumpăr unele deadline-uri depășite :))
Le-am iubit, le-am luat cu mine în excursii, concedii, plimbări prin țară și prin afară, evenimente oficiale și casual și nu m-au dezamăgit niciodată, mereu am găsit câte una potrivită evenimentului la care participam și mereu au rezistat chiar și atunci când puneam în ele câte o gaură neagră.
Oricum, de fiecare dată când intru pe sitegăsesc câte un model care să îmi placă. Acum, când făceam pozele pentru acest articol, am remarcat că am prea multe genți negre și că mi-ar trebui în colecție neapărat una bej, iar preferata mea este Cara, o găsiți acum pe site la un preț promoțional.
Ce caut eu la o geantă? În primulrând calitate. În al doilea rând îmi doresc să o pot asorta la mai multe ținute, să fie versatilă și să o pot purta la evenimente diverse, de la școală, până la conferințe și întâlniri de afaceri și să mi se potrivească mie, personal, stilului meu și ciudățeniilor mele vestimentare. Și vă spun eu, aveți de unde alege din zecile de modele Adona.
Mai jos sunt ținutele în care le-am purtat pe cele pe care deja le dețin și vă asigur că nu sunt singurele combinații:







10 comentarii :

  1. Foarte frumoase gentile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute sunt gentile <3
    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu iubes aceste genti si magazinul Adona, de ceva vreme am pus ochii pe Preslie ..si bine zici una bej mi-ar trebui si mie,ca am 2 rosii,2 maro si restul negre
    Intrebare tu unde iti tii gentile ?am prea multe ((20cred)si nu stiu pe unde sa mi le mai pun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu tot cam așa. Am un cuier mărișor care se agață pe ușă cu 10 cârlige și le-am atârnat acolo :)) Păcat că acum mi se deschide ușa doar pe jumătate :))))

      Ștergere
  4. Cate genti de la Adona! Sunt foarte frumoase. Am si eu 3 :D
    Imi place calitatea lor. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și am mai bifat una între timp :)) :* Și eu te pup!

      Ștergere
  5. Geanta roz e deosebita, te scoate din anonimat imediat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar este, mie îmi place să o port cu ținute all black și o eșarfă colorată :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!