vineri, 25 septembrie 2015

Smart Shopping & Haul


Toamna e un anotimp frumos. Deși preferata mea a fost mereu vara, iubesc aproape la fel de mult și toamna pentru că este un sezon al schimbării. Totul se metamorfozează toamna: paleta de culori, programul, inclusiv ținutele și garderoba. Dar, tot toamna este și ziua mea, iar anul acesta sărbătoresc frumoasa vârstă de 18 ani, așa că pe lângă shopping-ul necesar,am avut nevoie și de o rochiță specială pentru această ocazie și pentru că am cerut părerea câtorva fete în alegerea ei și multe s-au declarat interesate de site-ul de pe care eu comad destul de des, am hotărât să scriu acest articol în care să vă explic care-i treaba cu comenzile pe Dresslink.
Dresslink e un site chinezesc cu super multe produse foarte ieftine, de exemplu eu mi-am achiziționat o pereche de bocanci cu 6$ și o fustă de piele sintetică cu 4$ și exemplele sunt nenumărate, dacă nu mă credeți, intrați pe site. În plus, în fiecare zi, scot la ofertă 5 produse la 0.01$, da 0.01, adică mai puțin de 10 bani și calitatea produselor este chiar foarte ok comparativ cu prețul, eu chiar sunt mulțumită.
Cum facem comanda pe Dresslink? Foarte simplu!
1. Facem cont pe site ca să fie mai ușor când plasați comanda.
2. Ne alegem produsele, culoarea și mărimea - mereu cu o mărime mai mare decât purtați în mod normal (dacă purtați M, alegeți L și tot așa) pentru că mărimile chinezești sunt mai mici, aplicând aceeași regulă și la pantofi- și adăugați-le în coș.
3.  Intrați în coșul de cumpărături și în josul paginii vă va arăta suma totală pe care o aveți de plată, produse + transport. Profitați de faptul că au multe produse cu free shipping și puteți comanda mai multe chestiuțe drăguțe.
4. Partea cea mai problematică este modalitatea de plată. Eu vă recomand Paypal, nu e greu de făcut un cnt, treuie doar să vă conectați cu un card, iar totul e super safe, nu riscați abslut nimic când vă faceți un cont de Paypal și este foarte util când vreți să comandați orice fel de chestii de pe internet. Nu dețin informații despre celelalte metode de plată, pentru că nu le-am folosit. 
5. După asta, înarmați-vă cu răbdare, pentru că durează 3-4 săptămâni până comanda va ajunge, dar plus-urile sunt multe: haine super, pe care nu le are nimeni altcineva, la prețuri mici, mici, cum sunt cele din ultima mea comandă:


Bluzița cu pisicuță - AICI

Fustă din piele sintetică burgundy - AICI


Costum de baie fabulos și minunat cu tigru - AICI


Rochița mea de majorat - AICI



Șiii nu am putut să nu comand acest set de pensule drăgălaș de AICI

10 comentarii :

  1. Toate sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept să probez rochița și să testez pensulele! :D

      Ștergere
  2. Cat de frumoasa este rochita,dar si bluzita cu pisicuta este frumoasa, ,De aceste pensule nu mai zic nimic...le ador .Pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu abia aștept să vină pensulele să mă joc cu ele :* Pupici! :*

      Ștergere
  3. Haha ce funny este bluza cu pisicuță <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sint frumoase .FB.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!