marți, 1 septembrie 2015

Review: Crest Whitestrips Classic Vivid



Astăzi vorbim despre un produs revoluționar și util care nu doar că m-a scăpat de mici nemulțumiri legate de aspectul meu și de mari lupte interioare pe care le purtam, deoarece aspectul zâmbetului meu mă descuraja uneori. 
Când eram mică am fost un copil bolnăvicios, iar la orice răceală, doctorii de provincie prescriau antibiotice, fără să ia în calcul efectele aferente pe care acestea le aveau, de la ficat, până la modificarea culorii dinților permanenți. Și așa m-am ales cu o nuanță nu tocmai imaculată, în plus, cafeaua, cola și vinul roșu și-au pus și ele amprenta asupra dinților mei și ajunsesem în momentul în care refuzam să mai zâmbesc. Când am avut oportunitatea de a testa acești plasturi de pe www.albirea-dintilor.com, unicul furnizor autorizat Crest am fost mai mult decât încântată, pentru că citisem câteva păreri pozitive despre ei , dar nu mă încumetasem să îi cumpăr încă pentru că aveau un preț destul de piperat. 
Vreți să știți părerea mea completă?


După primul plasture am zis WOW! Efectul de albire este imediat și observabil cu ochiul liber. NU știu să vă spun exact cu câte nuanțe s-a modificat culoarea dinților mei, pentru că nu mă pricep și nici nu am făcut poze înainte și după, pentru că-mi displac, dar efectul este vizibil, iar toată lumea m-a întrebat dacă mi-am efectuat vre-un tratament de albire profesional și toți au rămas uimiți când le-am spus că mi-am albit dinții acasă, în mai puțin de 2 săptămâni. Pe bune, nu am destule cuvinte să laud plasturii ăștia și cât de mult albesc dinții!
În al doilea rând, sunt foarte ușor de aplicat și de utilizat. Doar îi dezlipești de pe folia transparentă și îi fixezi pe dinți cu partea cu gelul de albire în jos și îi lăsați să acționeze pentru jumătate de oră, după care îi dați jos, clătiți sau periați și gata!

Însă, a doua dimineață am zis AU! O durere ascuțită, de scurtă durată când încercam să mușc din ceva tare sau beam apă prea rece. Dar, nu vă faceți griji, durerea a existat doar după folosirea primului plasture, după care a dispărut complet la următorii plasturi și nici nu am rămas cu sensibilități post-utilizare. Un mic disconfort al acestori plasturi este gustul neplăcut al peroxidului, dar dacă aveți grijă să nu îi atingeți cu limba, nu va fi un deranj prea mare.
Mai multe informații despre ei găsiți pe site sau pe pagina de facebook oficială:
https://www.facebook.com/AlbireaDintilor 
Inclusiv acum, când termin postarea despre ei nu mă pot abține din a nu îmi admira noul zâmbet, alb, strălucitor în mica oglindă de pe biroul meu, dat fiind faptul că astăzi am folosit ultimul plasture :D 

8 comentarii :

  1. Mi le-am cumparat si eu recent. Am avut un tratament de 21 de zile . Rezultatele au fost ok, m-au cam durut dintii in timpul tratamentului... Azi chiar ma uitam la dintii mei si am observat ca usor-usor revin la culoarea pe care o aveau inainte de tratament :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am observat și la mine că nu își păstrează exact nuanța de alb imaculat pe care o aveau, dar nici nu revin la cea dinainte. Iar întreținuți cu o pastă bună pentru albire cred că se vor menține. Eu o folosesc și o recomand pe cea de la Blanx, i-am făcut review aici: http://wondersandcolors.blogspot.ro/2014/07/dintii-imaculati-merita-buze-frumoase.html

      Ștergere
  2. As vrea sa vad si o poza ca sa ma conving 100% desi sunt convinsa 99% dupa spusele tale.Si eu vreau sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am făcut poze, pentru că nu-mi plac, după cum am spus, mi se par dizgrațioase, dar nu fac reclamă unui produs, dacă nu îmi place :*

      Ștergere
  3. va trebui sa caut si eu desi mi-e cam teama de durere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca nu este o durere insuportabila, e relativ ok si eu spun ca merita

      Ștergere
  4. Trebuie sa il iau si eu ca sunt curioasa de rezultat. Oricum atunci cand folosesti produse de genul, timp de vreo 2 saptamani trebuie sa scoti din alimentatie produsele care pateaza gen vin, ciocolata, sucuri etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu restul nu am probleme, dar fara cafea sunt moarta :)))

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!