duminică, 20 septembrie 2015

Back to school outfit



Blouse: Dresslink | Bag: JollyChic| Jeans: Pull&Bear | Shoes: Random store

RO: Pentru că sunt restantă cu această temă, dimineață am ieșit la poze și am fotografiat un outfit basic, perfect pentru școală. Alb și negru sunt cele mai versatile culori, iar dacă mă urmăriți frecvent știți că toată vara am avut obsesia albului și încă o mai am, așa că atunci când am văzut bluzița asta pe DressLink la numai $0.01, disponibilă în alb și negru am comandat-o imediat. Materialul este sintetic și subțire, dar nu este transparent deloc. Nu e chiar cel mai bun, dar pentru prețul ei, este superbă. Găsiți în fiecre zi câte 5 produse noi pe fagina de flashbuy la acest preț, vă recomand să stați cu ochii în 4 pe site, căci mereu veți găsi ceva la prețuri mici.
Pentru că am purtat o pereche de sneakers, nu am folosit o geantă, ci un rucsăcel simplu și drăguț pecare l-am comandat de pe JollyChic, alături de o gentuță și un portfard, ca set și colierul imens și zdrăngănitor pe care îl veți vedea într-un articol următor.
Totuși, ca să o purtați la școală, înlocuiți pantalonii cu unii cu talie mai înaltă :D

EN: I am late with this topic, but this morning I made some pictures with a basic school outfit. White and black are the most wearable colors, and if you follow me, you probably know that i had an obssesion for white this summer, and it still appears sometimes, so, when I saw this blouse on DressLink for only $0.01 I ordered it imediattely. The fabric is sinthetic and thin, but completelly opaque. You find every day 5 new products at this price on the flashbuy page, so you`d better watch the site closely.
As I wore sneakers, I dind„t used a bag, but a cute backpack ordered from JollyChic, in a set of three bags and a big necklace you`ll see in the next posts.










29 de comentarii :

  1. imi place tinuta...dar pentru scoala? no way! umar, buric dezgolit? asa batrana sunt de acum se lasa la scoala asa? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu dacă se lasă la școală sau nu, dar salvăm ținuta cu niște pantaloni cu talie înaltă. Care-i faza cu umerii, eu nu o pricep? :)) Adică ok, nu decolteu,nu fustă scurtă, dar de ce umerii? :))

      Ștergere
  2. Tinuta is sine este draguta, dar nu pentru scoala, chiar nu. De iesit in oras merge, mai ales daca arati bine, dar pentru scoala, cu buricul gol este prea mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred că ai dreptate, dar ar salva-o nște pantaloni cu talie înaltă, ca să nu mai fie buricul dezgolit :D

      Ștergere
  3. Ador adidasii!!! De unde i-ai cumparat? care random store? si la ce pret?

    RăspundețiȘtergere
  4. Draguta tinuta in sine si iti vine tare bine.Insa eu una as schimba bluza si nu pantalonii,Chiar si o pereche de blugi cu talie inalta nu cred ca ar salva-o si s-ar putea purta la scoala.Nu stiu asta e parerea mea.La scoala cat mai decent dar tot odata fashion.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt de acord. Cred ca totusi pantalonii cu talie inalta ar salva-o, pentru ca bluza nu este chiar atat de scurta cum pare în poze, pentru că mă întindeam eu. Lungimea ei reală este cea din poza cu spatele :D

      Ștergere
  5. Cred ca este un no no pentru scoala dar...asa...pentru orice alta ocazie...e geniala tinuta asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci :D Daaar, dacă schimbăm un mic detaliu merge și la școală, am spus și în articol :*

      Ștergere
  6. Tocmai ce am terminat liceul insa... bluza nici mie nu-mi pare a fi pentru scoala.Totusi, o vizualizez intr-un outfit cu pantaloni sau fusta cu talie inalta,asa cum ai specificat tu. As schimba putin decorul,sa spunem...o intalnire de afaceri sau poate o masa de pranz cu prietenele?
    Am si eu una asemanatoare in garderoba si m-a salvat de multe ori cand eram in pana de idei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, merge în foarte multe combinații :D Mi-a plăcut mult de tot când am văzut-o pe site, și deja am purtat-o în mai mult de 3 outfit-uri, deci nu a fost o investiție proastă :D

      Ștergere
  7. Tinuta ta in general este super frumoasa ,dar nu pentru scoala .FB.Mariana Cioranu

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place mult tinuta ...iar tu esti o draguta

    RăspundețiȘtergere
  9. Super tinuta dar ar fii si mai super daca am putea sa mergem la scoala cu ea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumoasa tinuta imi place mult super articol

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa tinuta,simpla si cu bun gust!

    RăspundețiȘtergere
  12. O tinuta super-cool!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu zic ca nu e pentru scoala, dar e o tinuta foarte frumoasa si tinereasca. Pentru o iesire cu prietenii e ideala! Nu pot sa cred ca bluza a costat asa putin!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!