miercuri, 5 august 2015

TAG: The Liebster Award

De curând draga de Sabina m-a nominalizat să fac și eu tag-ul Liebster Award și cum i-am promis că răspund cât de repede pot, iată-mă cu cana de cafea lângă mine răspunzând la întrebări.
Mulțumesc frumos pentru nominalizare! :*

Regulile TAG-ului sunt următoarele:
  1. Să-i mulțumești persoanei care te-a nominalizat menționând în postare link-ul către blogul ei;
  2. Să răspunzi la toate întrebările primite;
  3. Să nominalizezi la rândul tău 11 bloggeri;
  4. Să formulezi 11 întrebări la care să răspundă cei nominalizați de tine;
  5. Nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  6. Să le trimiți celor 11 nominalizați un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.
Întrebările Sabinei sunt foarte drăguțe, abia aștept să răspund la ele :D


1)Daca viata voastra ar fi un film , ce film ati vrea sa fie?

Iron Man :)) Îmi place mult de tot de Robert Downey Jr. 

2)De ce blog si nu You tube?

Well, am vrut să păstrez secretul, dar cât de curând va fi și blog și Youtube. Mai am câteva detalii tehnice de rezolvat, pentru că dacă un lucru merită făcut, atunci merită bine făcut! 

3)Care este melodia care va face sa lacrimati cand o auziti?

Nu-s sentimentală și nu plâng la filme (decât atunci când mor câinii) sau pe anumite melodii, dar una care mă răscolește este Soha - Mil Pasos

4)V-ati gandit vreodata ca veti ajunge unde ati ajuns cu blogul?

Pot să spun că pe jumătate mi-am îndeplinit visul. Sunt aproape unde mi-am dorit să fiu, dar oricând e loc pentru evoluție. Da, voiam să am un blog care să inspire oameni, și care să mă facă pe mine fericită și am reușit!

5)Ati calatorit vreodata in alta tara ?

Da, am fost în Turcia, Ungaria, Slovenia și Cehia și vreau ca anul acesta să mai văd Estonia și Suedia, iar vara viitoare Spania, Anglia și Elveția. Am planuri mari și cam costisitoare, dar ador să călătoresc, să văd locuri noi și să cunosc oameni minunați.

6)V-ati dori sa aveti propria voastra linie de machiaj, daca da, cum s-ar numi ea?

Vainglorious - by Ioana A. Îmi place mult cum sună și poate îmi voi îndeplini visul într-o zi.

7)Daca ati afla ca mai aveti doar o zi la dispozitie pana sa muriti ce ati face?

N-am nici o idee, cred că aș pleca undeva unde nu am mai fost niciodată fără să spun nimănui

8)Ce inseamna pentru voi fericirea?

Să fi împăcat cu tine însuți! 

9)Daca vi s-ar oferi oportunitatea de a parasi tara pentru un contract in strainatate , ati renunta la viata din Romania pentru a pleca acolo?

Fără să mă uit măcar o secundă înapoi! Sunt o persoană independentă și nu mă leagă nimic de un loc sau de o persoană, iar dacă mi se pare că acea oportunitate este cea mai bună pentru mine, nu am regrete. Poate că sunt egoistă, dar consider că întâi de toate trebuie să te iubești pe tine și abia apoi alte persoane!

10)Ce ati face cu 10 mii de euro daca i-ati castiga la Loto?

O parte i-aș cheltui pe haine și machiaje, aș dona, pentru că fac parte dintr-o organizație de voluntariat, Kiwanis Internațional, iar de restul aș călătorii :D

11)Ce ati face daca s-ar  da o lege ca internetul sa se inchida?

Este absolut imposibil să facă acest lucru, nimic nu mai se poate face în ziua de azi fără internet :D


Întrebările mele sunt:
  1. Ce vă doreați să fiți când erați mici? Prințese, spioane? 
  2. Cum ai ales numele pentru blogul tău?
  3. După o zi proastă, în care totul a mers pe dos, ce îți poate îmbunătății starea?
  4. Care este autorul tău preferat?
  5. Câini sau pisici?
  6. Ce oraș ți-ai dori să vizitezi, dar încă nu ai făcut-o?
  7. Fără ce produs de machiaj nu ai putea trăi?
  8. Care este mâncarea ta preferată? 
  9. Ce produs de îngrijire nu lipsește niciodată din rutina ta?
  10. Ce zodie ești și care este părerea ta despre zodiac?
  11. Ce te-a determinat să te apuci de blogging?

Nu voi nominaliza pe nimeni, pentru că mai toată lumea a făcut acest tag înaintea mea, dar oricine vrea poate să îl preia :D 

10 comentarii :

  1. Oh, cate tari ai vizitat! Si eu mi-am propus sa vizitez Anglia toamna asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan încă sunt legată de școală și am alte priorități, dar profit la maxim de vacanțe :D Abia aștept Crăciunul să plec spre nord :))
      Norocul meu este că prin organizația de voluntariat în care sunt membră mi-am făcut foarte mulți prieteni în Europa și nu numai și dacă oricare dintre noi vrea să viziteze o anumită țară decât dă un telefon celor din țara respectivă :D
      Abia vara viitoare sper să ajung în Anglia :D

      Ștergere
  2. Si mie imi place sa calatoresc insa nu am fost inafara tarii.Mi-as dori mult sa ajung in tarile asiatice in special Japonia,Coreea de sud,China,Thailanda.As fi vrut sa preluez acesttag insa nu am blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poți să răspunzi la întrebări și în comentarii!
      Țara noastră este superbă, voi face postări și cu locuri minunate de la noi din țară, pentru că am călătorit mult și în România! Cel mai rău îmi pare că nu am ajuns încă în Cluj.
      Thailanda este o destinație de vis și pentru mine :)) Voi ajunge și acolo într-o zi :D :*
      Pupici! :*

      Ștergere
    2. Nici eu nu am fost in cluj desi stau foarte aproape :))) cam 180 km. nu e chiar departe.Voi raspunde aici la intrebari.
      1.Cand eram mica vroiam sa devin doctorita.(daca imi amintesc eu bine)
      2.Nu am un blog.
      3.Cred ca persoana iubita imi poate imbunatatii cu siguranta starea sau daca nu un masaj si muzica.
      4.Autorul preferat... cred ca John Saul :D
      5.Caini desigur(am o catelusa foarte dragalasa) ,dar nu-mi displac pisicile.
      6.Din tara:Cluj ,iar din strainatate -Tokyo sua Bangkok.
      7.Nu prea ma machiez,insa eyeliner-ul e preferatul meu.
      8.Sunt sagetator si nu prea cred in ce spun astrele,nu inca.
      9.Am cam incurcat intrebarile....mancarea mea preferata .. probabil pizza.
      10.Produs de ingrijire... sapunul meu cu sulf pentru uscarea cosurilor.

      Ștergere
    3. Eu stau super departe de Cluj, dar vara viitoare ma duc neaparat la Untold, doar e ultima mea vara in Romania. Nici eu nu cred ca as putea trai fara eyeliner.
      Am neaparata nevoie de um sapun cu sulf, chiar daca am rezolvat problema acneei, inca sunt predispusa la monstruleti :))
      Ma bucur ca ai raspuns la intrebari :*

      Ștergere
    4. Sapunul cu sulf este ieftin il gasesti la farmacii.

      Ștergere
    5. O să mă duc să întreb zilele acestea :*

      Ștergere
  3. Ma bucur foarte mult ca ai raspuns provocarii .
    Interesant nume Vainglorious - by Ioana A , de abia astept sa ti vad primul videoclip pe you tube , neaparat sa ne zici si noua cand iti vei pune totul la punct cu canalul de yt , referitor la calatorii , te consider o norocoasa , eu n am iesit niciodata din Romania dar mai am timp destul , pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vainglorious este numele paginii de machiaj pe care o am si imi place mult. Mi-as dori sa fi avut ideea asta si cand am deschis blogul :))
      Cat despre YouTube, va fi mare tam-tam cand il voi deschide, dar vreau sa fie super profi, de aceea intarzii. Nu vreau sa fie filmat cu telefonul in bucatarie, am nevoie de o camera buna, de un loc in care sa filmez si de cineva care sa ma ajute la editat :)) dar si de implicare din partea fetelor, ca sa gasesc mereu subiecte pe placul vostru :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!