duminică, 2 august 2015

Summer`s end wishlist


RO: Nu am mai făcut de mult un wishlist, dar în seara asta am decis că trebuie să vă arăt câteva piese noi perfecte pentru perioada de tranziție între vară și toamnă, mai ales că am găsit un site foarte mișto cu prețuri mici de tot. Așa că să nu ne mai lungim și să trecem la treabă!
EN: This is the first wishlist in a long time, but tonight I decided that I have to show you some new clothes, perfect for the summer to fall tranzition, especially because I found a very cool site with really small prices. So, let`s keep is short and proced to our business!




RO: Voi începe cu ceva pitici de pe creierul meu: salopetele și bocancii.
Salopetele mi se par cele mai comode și cele mai versatile obiecte vestimentare. Serios acum, când nu știi cum să asortezi un top și o pereche de pantaloni, o salopetă e salvarea. Când mergi la un eveniment și nu-ți plac rochiile neam, ghici cine te salvează! Salopeta! Și uite cât de mișto e asta pe care am găsit-o eu mai jos:
 EN: I will start with two of my manias: jumpsuits and boots.
Jumpsuits are basically the most comfortable and versatile items. Seriously now, when you don`t know how to match a top and a pair of pants, a jumpsuit is the lifeline, When yu`re going to some important event and you really hate dresses, guess where`s the saving! In a jumpsuit! And look how cool is this one:



RO: Dacă vă place, o găsiți AICI.
EN: If you like it, find it HERE.

RO: Maaaai departe, următoarea mea obsesie sunt bocancii! Aș merge la plajă încălțată în bocanci și înfășurată într-un pareo. Merg cu rochii, cu pantaloni scurți, cu pantaloni lungi, cu fuste, cu ORICE! Dacă ținuta ta e plictisitoare, dă-ți jos sandalele și pune bocanci! BAM! Acum e super!
Am găsit unii mișto de tot, simplii, cum îmi plac mie:

EN: Further, my next obssesion are the boots! I would go to the beach wearing boots and a pareo. They match with dresses, shorts, pants, skirts, EVERYTHING! If you have a boring outfit just switch your sandals with some boots and... BAM! Now you have an awesome outfit!
I found really cool ones, simple, as I like them:
RO: Dacă aveți și voi aceleași nebunii ca mine, pe ăștia îi găsiți AICI
EN: If we share the same madness, you can find them HERE


RO: Vara asta am căpătat o nouă obsesie: sandalele gladiator. Încă nu am, dar îmi doresc o pereche atât de tare încât mi-aș vinde sufletul diavoului pentru ele, da să fie neapărat manelăreală pe auriu, astea-s cele mai mișto:
EN: This summer I got a new phrensy: gladiator sandals. I don`t own a pair yet, but I want them so badly that I would sell my soul to the devil to get them. I especially like the kitchy golden ones:

RO: Le-am găsit AICI . Știu că arată dubios pe picioarele tipei, da nu uitați că-i asiatică, deci mult mai slabă.
EN:I found them HERE. I know they might look weird on this girl, but remember she`s an asian and she has thinner feet.

RO: Următoarea chestie care-mi place mult acum sunt chestiile de inspiratie college. Mi-a atras atenția rochița asta, negru cu auriu, cea mai mișto combinație de culori după gusturile mele actuale.
EN: The next category I really like are the college inspirated clothes. That dress got me because it`s black& gold, the most amaizing color block for my actual tastes.

RO: O găsiți AICI
EN: Find it HERE


RO: Șiii, ultima pe listă este o bluziță albă, cu umerii goi, foarte simplă și cu un mic model etno-inspirat, care arată super drăguț:
EN: And last but not least on my list is a white blouse, really simple and with a thin etno print that looks so girly:


RO: Și pe ea o găsiți AICI.
EN: Find it HERE, too.

17 comentarii :

  1. Salopetele sunt dragute si foarte comode. Mie incaltarile in acest stil de amazoana nu imi plac, decat sa le vad la alte fete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a pus pata rău pe ele :)) Dar numai astea așa cu fermoar și cu barete subțiri, altfel nu îmi plac :D

      Ștergere
  2. Foarte dragut whislist-ul tau ,si mie imi plac sandalele gladiator (inca nu am) ,dar preferata mea din wishlist este bluzita alba,cu acel model etno <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.dresslink.com/stylish-fashion-ladies-women-casual-off-the-shoulder-chiffon-patchwork-blouse-p-28314.html?offer_id=2&aff_id=1042&source=flashbuy?utm_source=blog&utm_medium=banner&utm_campaign=lendy2048

      Ștergere
    2. Eu le voi cumpăra la următoarea comandă, mai mult ca sigur, pentru că le ador! Da, bluzița este foarte finuță :*

      Ștergere
  3. Salopetele sunt cele mai comode . Imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie la fel. Am deja vreo 3 și tot aș mai cumpăra :*

      Ștergere
  4. Sandalele de gladiator sunt superbe! Imi plac si cizmele,restul nu prea sunt pe placul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, avem aceleași gusturi la încălțăminte! Bocănceii sunt pe drum spre mine :D :*

      Ștergere
  5. Tinutele sunt superbe iar site-ul are preturi uimitor de mici. Nu am comandat niciodata de pe un site din strainatate si nu stiu cum sa procedez. Ai mai comandat de pe acest site? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, acum aștept comanda. Dă-mi un mesaj pe pagină și te lămuresc :* :*

      Ștergere
  6. Ella Georgiana5 august 2015, 01:15

    Rochita asta e superba♥
    http://www.dresslink.com/stylish-ladies-golden-letter-loose-medium-sleeve-off-shoulder-women-casual-tshirt-dress-p-26686.html?offer_id=2&aff_id=1042&source=flashbuy?utm_source=blog&utm_medium=banner&utm_campaign=lendy2048

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt frumoase , dar se potrivesc si mai bine pe siluete subtirele ;) , pe mine insa ma avantajeaza doar http://www.dresslink.com/stylish-ladies-golden-letter-loose-medium-sleeve-off-shoulder-women-casual-tshirt-dress-p-26686.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salopetele poate, dar cred că bluzța s-ar potrivi orcărei siluete :* Și mie îmi place rochița mult :*

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!